Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ حمل , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 42250
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 01 نوامبر 2022 - 9:25 |

تأکید کنفرانس قدس در اروپا بر حمایت از قدس

تأکید کنفرانس قدس در اروپا بر حمایت از قدس

اولین کنفرانس قدس در اروپا از تشکیل یک کارگاه و مجموعه‌ای از ابتکار عمل‌های سیاسی، حمایتی، حقوقی و صنفی برای کمک به مردم قدس و آرمان آن‌ها در قاره اروپا خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل آژانس خبری صدای پامیر، به نقل از المرکز الفلسطینی للإعلام، این مطلب در بیانیه پایانی این کنفرانس مطرح شد که با عنوان «قدس از آن ماست» و با حضور شخصیت‌های ملی، مذهبی و اروپایی و هزاران نفر از فلسطینیان، اقلیت‌های مسلمان در کشورهای اروپایی و حامیان قضیه قدس در شهر میلان ایتالیا برگزار شد.

اولین کنفرانس قدس در اروپا بر پایبندی به حقوق ملت فلسطین تأکید کرد که مهم‌ترین آن حق بازگشت به سرزمین و خانه‌هایی است که از آنجا آواره شده‌اند.

در این کنفرانس از ملت فلسطین در قاره اروپا خواسته شد تا تلاش‌های خود را سازماندهی کنند، از توانمندی‌ها و انرژی‌های خود بهره ببرند و آن‌ها را در خدمت قدس و مردم آن به‌کار گیرند.

در این کنفرانس همچنین از دولت‌ها، نهادها و تصمیم‌گیرندگان سیاسی در قاره اروپا خواسته شد که در راستای قطعنامه‌ها و قوانین بین‌المللی و حقوق بشری که به آن اعتقاد دارند، به قدس کمک کرده و از استانداردهای دوگانه و تفاوت قائل شدن بین اشغالگری در مناطق مختلف پرهیز کنند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.