Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ حمل , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 42569
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 10 نوامبر 2022 - 10:18 |

واکنش گروه‌های مقاومت به جنایت صهیونیست‌ها در نابلس

واکنش گروه‌های مقاومت به جنایت صهیونیست‌ها در نابلس

جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین ضمن ابراز تسلیت به مناسبت شهادت مهدی محمد حشاش در جریان هجوم صهیونیست‌ها به مقبره حضرت یوسف(ع) در نابلس، خواهان تداوم و افزایش مقاومت در برابر حملات نظامیان اشغالگر و شهرک‌نشینان صهیونیست شدند.

به گزارش گروه بین الملل آژانس خبری صدای پامیر به نقل از وب‌سایت رسمی حماس، این جنبش با انتشار بیانیه‌ای شهادت مهدی محمد حشاش، جوان ۱۸ ساله فلسطینی از اردوگاه بلاطه در شرق نابلس را تسلیت گفت. این جوان فلسطینی در درگیری با نظامیان اشغالگر به شهادت رسید که اعضای کنست و شماری از شهرک‌نشینان را در جریان یورش به مقبره حضرت یوسف(ع) همراهی می‌کردند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در ادامه این بیانیه تصریح کرد: قیام قهرمانان ملت فلسطین در برابر حملات تروریستی اشغالگران به شهرها و روستاهای فلسطینی صورت گرفته و تا زمانی که این حملات متوقف نشده و مردم به حقوق سلب شده خویش نرسند، این مقاومت ادامه خواهد یافت.

حماس در پایان بیانیه خود از رزمندگان مقاومت خواست تا به هدف قرار دادن تجمعات شهرک‌نشینان و نیروهای اشغالگر ادامه داده و با تمام قوا با تهاجمات وحشیانه صهیونیست‌ها به محله‌ها، شهرها و اماکن مقدس خود مقابله کنند.

از سویی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با تسلیت شهادت محمدمهدی حشاش تصریح کرد: خون پاک او تجدید میثاق مقاومت با دفاع از ملت فلسطین و مقابله قاطعانه و شجاعانه با حملات دشمن به این ملت است.

این جنبش در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: هجوم شهرک‌نشینان صهیونیست با حمایت نیروهای اشغالگر به مقبره حضرت یوسف، با مقاومتهای بیشتر از سوی ملت فلسطین مواجه خواهد بود و قهرمانان مقاومت اثبات کرده‌اند که تلاش دشمن برای سرکوب مقاومت راه به جایی نخواهد برد و مقاومت تا آزادسازی مسجدالاقصی ادامه خواهد داشت.

از سویی وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین نیز نسبت به بی‌اعتنایی جامعه جهانی به جنایات اشغالگران و شبه‌نظامیان شهرک‌نشینان علیه مردم، سرزمین و اماکن مقدس فلسطین هشدار داد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.