Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ حمل , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 42263
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 01 نوامبر 2022 - 15:20 |

وزیر جنگ تل‌آویو: نتانیاهو دروغگو است

وزیر جنگ تل‌آویو: نتانیاهو دروغگو است

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حمله به «بنیامین نتانیاهو» او را «دروغگو» توصیف کرده و خاطرنشان کرد که «امنیت اسرائیل را به خطر می‌اندازد».

به گزارش گروه بین الملل آژانس خبری صدای پامیر؛ «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق و رئیس حزب «لیکود» حمله کرده و گفت او «دروغگوئی است که قادر به گفتن هیچ چیز واقعی نیست و اسرائیل را به خطر می‌اندازد».

طبق گزارش وبگاه خبری «المیادین»، گانتز در آغاز رقابت‌های انتخاباتی کنست افزود که «ایتمار بن غفیر» عضو کنست و متحد نتانیاهو، «فردی که هیچ تجربه و اطلاعاتی ندارد و  خاورمیانه را شعله‌ور خواهد کرد». این در حالی است که بن غفیر مشتاقانه منتظر است تا در صورت پیروزی نتانیاهو، در کابینه بعدی تل آویو پست وزارتی به دست آورد.

این اظهارات روز گذشته (دوشنبه، ۳۰ اکتبر) یعنی یک روز قبل از انتخابات پارلمان رژیم صهیونیستی از سوی گانتز مطرح شد؛ انتخاباتی که امروز سه شنبه در سرزمین‌های اشغالی آغاز شده و پنجمین انتخابات در کمتر از چهار سال گذشته به شمار می‌رود.

پیش‌تر نتانیاهو از همه رای دهندگان و طرفداران حزب لیکود خواسته بود تا در روز انتخابات شرکت کنند و رای خود را به صندوق بیاندازند. او خاطرنشان کرده بود که هرکس تصمیم بگیرد در خانه بماند، گویی به گانتز و چپ‌گراها رای داده است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.