Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ ثور , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 43409
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 05 دسامبر 2022 - 11:24 |

ارتش یمن: امروز پاسخ حملات دشمن را با ده‌ها موشک و پهپاد می‌دهیم

ارتش یمن: امروز پاسخ حملات دشمن را با ده‌ها موشک و پهپاد می‌دهیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که دشمن پیش از این صنعاء و سایر استان‌های یمن را بمباران می‌کرد؛ ولی امروز یمن می‌تواند به هر حمله‌ای با چندین موشک و پهپاد پاسخ دهد.

به گزارش گروه بین الملل آژانس خبری صدای پامیر، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، شامگاه امروز (یکشنبه) گفت که یمن جانفشانی شهدای خود را فراموش نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری انصارالله، یحیی سریع اظهار داشت: «ما در یک جنگ مقدس هستیم و جانفشانی های شهدای بزرگوار را که با خون پاک خود، تاریخ روشنی رقم زدند، فراموش نخواهیم کرد».

او اضافه کرد که این جانفشانی ها باعث شد مردم یمن سر خود را بالا بگیرند و به شجاعت آنان افتخار کنند؛ هر چند دشمن هم پیش از این صنعاء و سایر استان ها را بمباران می‌کرد؛ ولی امروز می‌توانیم به هر حمله‌ای با چندین موشک و پهپاد پاسخ دهیم.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه با بیان اینکه نیروهای مسلح این کشور موفق شدند معادله‌ای در موازنه ترس و وحشت با دشمن ایجاد کنند، تصریح کرد معادله اخیر در راستای مأموریت نیروهای مسلح برای حمایت از منابع حاکمیتی مانند نفت و گاز است.

سریع در پایان تأکید کرد که این معادله توانایی یمن در بازدارندگی و سطح پیشرفته نیروهای مسلح را در حمایت از حاکمیت و منابع این کشور ثابت کرده است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.