Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ ثور , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 44229
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 30 دسامبر 2022 - 16:32 |

رزمایش مشترک گروه های مقاوت فلسطین در غزه

رزمایش مشترک گروه های مقاوت فلسطین در غزه

به گزارش گروه بین الملل آژانس خبری صدای پامیر به نقل از پایگاه تحلیلی خبری “تحولات جهان اسلام” اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با انتشار بیانیه‌ای از برگزاری رزمایش “الرکن الشدید۳” در غزه خبر داد.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با انتشار بیانیه‌ای در ۷ دی ماه، از برگزاری رزمایش “الرکن الشدید۳” در نزدیکی حصار امنیتی در شمال نوار غزه با مشارکت یگان‌های ویژه گروه‌های مقاومت خبر داد.

در این بیانیه آمده است:

“این رزمایش نظامی به منظور تعیین سرعت واکنش نیروهای مقاومت به حوادث فوق‌العاده و آزمایش آمادگی رزمندگان به منظور بسیج و مقابله با حملات دشمن انجام شد. همچنین در این رزمایش سناریوهای تاکتیکی مختلف به‌ویژه حمله به پشت خطوط دشمن و اسارت نظامیان صهیونیست شبیه‌سازی شد. این رزمایش ثمره دوره آموزش پیشرفته مشترک نیروهای ویژه گروه‌های مقاومت است.”

بر اساس اعلام اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین، این رزمایش بیانگر میزان باور مقاومت به لزوم همسوسازی تلاش‌ها برای مواجهه با دشمن و ایستادگی در برابر تمام چالش‌هایی است که مقدسات و آرمان فلسطین را به خطر می‌اندازد.

شایان ذکر است رزمایش “الرکن الشدید۱” در ۹ دی ۱۳۹۹ و رزمایش “الرکن الشدید۲” در ۵ دی ماه ۱۴۰۰ و با حضور گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه برگزار شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.