Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ حمل , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 43733
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 15 دسامبر 2022 - 12:17 |

اعتراف رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی به ناتوانی برای مقابله با عملیات‌های فلسطینیان

اعتراف رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی به ناتوانی برای مقابله با عملیات‌های فلسطینیان

  رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به ناتوانی برای مقابله با عملیات‌های فلسطینیان از کرانه باختری، به انجام حملات تجاوزکارانه به خاک سوریه اعتراف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل آژانس خبری صدای پامیر؛ «آویو کوخاوی» فرمانده ارتش رژیم موقت صهیونیستی که امروز (چهارشنبه) به ناتوانی این رژیم برای مقابله با عملیات‌های فلسطینیان از کرانه باختری اذعان کرد.

کوخاوی طی سخنرانی در دانشگاه ریچمن، ۲ هفته مانده به کنار رفتن از سمت ریاست ستاد کل ارتش اسرائیل، گفت: « ما نمی‌توانیم هر اقدام تروریستی که از کرانه باختری انجام می‌شود را متوقف کنیم، اما در سال گذشته حدود چهارصد حمله قطعی را خنثی کردیم».

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، وی با ادعای اینکه توان و اراده تشکیلات خودگردان فلسطین برای جلوگیری از عملیات‌های فلسطینی‌ها کاهش پیدا کرده، مدعی شد: «البته وضع غزه هم در جریان درگیری‌ها در کرانه باختری، می‌توانست ناآرام‌تر از این باشد».

این نظامی صهیونیست سپس ضمن اذعان به انجام حملات تروریستی تجاوزکارانه به خاک سوریه، گفت حمله به کاروانی از خودروهای ورودی از عراق به سوریه در تاریخ هشتم نوامبر، کار این رژیم بود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.