Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ حمل , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 43547
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 09 دسامبر 2022 - 19:03 |

جهاد اسلامی: آزادی فلسطین و نابودی اسرائیل نزدیک است

جهاد اسلامی: آزادی فلسطین و نابودی اسرائیل نزدیک است

یکی از سران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که جنایات صهیونیست ها فقط باعث خواهد شد که نابودی رژیم صهیونیستی زودتر صورت بگیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل آژانس خبری صدای پامیر، «احمد المدلل» از سران جنبش جهاد اسلامی فلسطین، امروز (پنجشنبه) تأکید کرد که شهادت سه فلسطینی توسط صهیونیست ها، تلاش مذبوحانه‌ای برای از بین بردن و ریشه‌کنی جریان مقاومت است.

المدلل به وبگاه «فلسطین الیوم» گفت: «رژیم صهیونیستی، جنین و شهروندان و نیرهای مقاومت حاضر در آن را به این خاطر هدف قرار می‌دهد که سرنیزه [جنگ علیه صهیونیست ها] است و طرح های سران دشمن صهیونیستی را ناکام می‌گذارد.»

وی با بیان اینکه تلاش صهیونیست ها برای از بین بردن مجاهدان جنین و نیروهای مقاومت در کرانه باختری، اراده مقاومت را در هم نخواهد شکست، تصریح کرد تجاوزات مستمر علیه این نیروها باعث افزایش قدرت آنان در مبارزه با دشمن خواهد شد.

این رهبر جهاد با تأکید بر اینکه این شعله انقلابی فقط با آزادی فلسطین خاموش خواهد شد، خاطر نشان کرد ملت و مقاومت فلسطین در مقابله با دشمن وارد مرحله‌ای شده‌اند که دیگر قابل بازگشت نیست و به همین دلیل شاهد پاسخ مستقیم و فوری به تجاوزات صهیونیست ها هستیم.

المدلل ادامه داد: «خلاصه این مرحله این است که ملت ما از همه گزینه‌هایی که در اختیار دشمن صهیونیستی قرار داد و در پی آن، قتل، شهرک‌سازی و یهودی‌سازی افزایش یافت، خسته شده است و فقط گزینه مقاومت را تنها راه دفاع از خاک و استرداد حقوق خود می‌داند.»

وی در پایان این وعده را داد: «آزادی فلسطین، نزدیک است و افزایش حملات شرورانه صهیونیستهای افراطی علیه ملت ما باعث افزایش درگیری است و نابودی اسرائیل را نزدیک می‌کند».

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.