Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ حمل , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 43387
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 04 دسامبر 2022 - 18:50 |

حماس: مقاومت اجازه نخواهد داد صهیونییست‌ها معادلات منطقه را تغییر دهند

حماس: مقاومت اجازه نخواهد داد صهیونییست‌ها معادلات منطقه را تغییر دهند

در پی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی در نوار غزه، جنبش حماس اعلام کرد مقاومت اجازه نخواهد داد صهیونیست‌ها معادلات منطقه را به نفع خود تغییر دهند.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین یک منبع امنیتی در شهر غزه گفت: جنگنده‌های اشغالگر چندین موشک به یک پایگاه مقاومت در خان‌یونس شلیک کردند و همچنین منطقه‌ای نزدیک فرودگاه در رفح را هدف قرار دادند.

به گفته منابع پزشکی فلسطینی، در حملات اشغالگران آسیبی گزارش نشده است. ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شدند که جنگنده‌های این رژیم در این حمله یک کارگاه ساخت تسلیحات متعلق به حماس را هدف قرار داده‌اند.

بر اساس بیانیه اشغالگران، حملات این رژیم در پاسخ به شلیک موشکی از غزه به سمت منطقه‌ای خالی از سکنه در جنوب سرزمین‌های اشغالی در شامگاه گذشته، انجام شد، سقوط این موشک خسارتی در پی نداشته است.

واکنش حماس به تجاوز صهیونیست‌ها

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ای بامداد یکشنبه، ۱۳ آذر اعلام کرد که پدافند هوایی مقاومت با هواپیماهای اسرائیلی در جریان حملات بامداد امروز به نوار غزه مقابله کرده و به سمت آن‌ها آتش گشوده است.

گردان‌های قسام تأکید کرد که مقابله با جنگنده‌های اشغالگران با ضدهوایی و موشک‌های زمین به هوا انجام گرفته است. جنبش مقاومت اسلامی حماس به حمله جنایتکارانه بامداد امروز جنگنده‌های اسرائیلی به نوار غزه واکنش نشان داد.
حازم قاسم، سخنگوی حماس تأکید کرد که مقابله مقاومت فلسطین با حمله جنایتکارانه دشمن صهیونیستی به غزه و شلیک مستقیم به سمت جنگنده‌های اسرائیلی، ثابت کرد که مقاومت هرگز اجازه نخواهد داد دشمن صهیونیستی معادلات را تغییر داده و همچنان به دفاع از ملت فلسطین در هر مکانی ادامه می‌دهد.
قاسم تصریح کرد که دشمن صهیونیستی پس از شهادت عمار مفلح، جوان فلسطینی در شهرک حواره، جنایات علیه ملت فلسطین را با بمباران غزه شدت بخشیده است.
وی تأکید کرد که این حملات تروریستی و رفتارهای نازیستی هرگز خیزش و قیام ملت فلسطین را متوقف نمی‌کند و ما به حمایت از انتفاضه ملت فلسطین ادامه می‌دهیم.

هشدار نخست‌وزیر پیشین قطر به اسرائیل 

از سوی دیگر حمد بن جاسم، نخست‌وزیر پیشین قطر اقدامات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین را محکوم کرد و هشدار داد که انتفاضه جدید، شدیدتر از انتفاضه بیست سال پیش خواهد بود.
حمد بن جاسم در توئیتی نوشت: آنچه در سرزمین‌های اشغالی فلسطین اتفاق می‌افتد و خانه‌ها و اموال مردم توسط نیروهای اشغالگر نابود و تخریب می‌شود، هیچ گونه واکنش و محکومیت یا اعتراضی چه از سوی کشورهای عربی یا دیگر کشورهای جهان به همراه نداشته است.

وی افزود: در میان سکوت بین‌المللی، جنایات اسرائیل علیه مردم فلسطین افزایش می‌یابد و این همان چیزی است که آنها را ترغیب می‌کند تا در سیاست‌های ظالمانه و خونریزی خود به پیش بروند.

حمد بن جاسم به صهیونیست‌ها هشدار داد که قیام تازه فلسطینیان بسیار شدیدتر از انتفاضه بیست سال پیش خواهد بود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.