Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ ثور , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 44226
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 30 دسامبر 2022 - 19:48 |

زیاد النخاله: ایران، حزب‌الله و سوریه حامیان اصلی فلسطین هستند/ ما در فلسطین با آمریکا می‌جنگیم

زیاد النخاله: ایران، حزب‌الله و سوریه حامیان اصلی فلسطین هستند/ ما در فلسطین با آمریکا می‌جنگیم

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، آمریکا را حامی اصلی و اول رژیم صهیونیستی برشمرد و گفت که تنها حامیان ملت فلسطین، ایران، حزب‌الله و سوریه هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل آژانس خبری صدای پامیر؛ زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین پنجشنبه‌شب در گفت‌وگو با یکی از برنامه‌های شبکه خبری المیادین اعلام کرد: «ما در فلسطین با آمریکا می‌جنگیم چرا که این کشور حامی اصلی و اول رژیم صهیونیستی است».

وی ایران، حزب‌الله و سوریه را تنها حامیان فلسطین دانست و گفت: «ما حامیان فلسطین را جز ایران، حزب‌الله و سوریه نمی‌بینیم».

النخاله همچنین از احتمال تجاوز جدید صهیونیست‌ها به غزه خبر داد و تصریح کرد: «ما انتظار داریم که سال آینده شاهد تجاوز جدیدی به نوار غزه باشیم».

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: «هیچ تلاشی را برای آزادی اسرا متوقف نخواهیم کرد و اسارت سربازان اسرائیلی یکی از مهمترین اولویت‌های مقاومت است».

وی اضافه کرد: «ما امسال با چالش آشکاری روبه‌رو هستیم و با تیپ‌های مقاومت در کرانه باختری هماهنگ می‌کنیم و امروز چاره‌ای جز اتحاد در مقابله با دشمن نداریم».

النخاله همچنین گفت: «در سال ۲۰۲۲ گردان‌های جنین و عرین الاسود(بیشه شیران) تأسیس شد و وضعیت درگیری با دشمن اسرائیلی ادامه دارد».

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.