Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ ثور , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 43661
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 13 دسامبر 2022 - 9:32 |

نجباء: آیت‌الله خامنه‌ای و سردار سلیمانی مهمترین حامیان ملت عراق در مبارزه با تروریسم بودند

نجباء: آیت‌الله خامنه‌ای و سردار سلیمانی مهمترین حامیان ملت عراق در مبارزه با تروریسم بودند

جنبش نجباء عراق با اشاره به اینکه حمایتهای جمهوری اسلامی ایران را در شکست داعش فراموش نخواهد کرد، گفت که مؤثرترین راه مقابله با اشغالگری، گزینه نظامی است و راه‌حل دیگری وجود ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل آژانس خبری صدای پامیر، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء با انتشار بیانیه‌ای به‌مناسبت پنجمین سالگرد شکست گروه تروریستی داعش، این پیروزی بزرگ را به شهدا، مجاهدان، مرجعیت و ملت عراق تبریک گفت.

به گزارش کانال تلگرامی نجباء، در این بیانیه با مرور مراحل پروژه ویرانگر موسوم به خلافت داعش که از پشتیبانی مالی هنگفت و حمایت لجستیک خارجی برخوردار بود، آمده است: مردم رنج‌کشیده ما به‌ یاد دارند که دشمنان چگونه در آن دوره برای دریدن به جان این ملت افتادند.

این جنبش با بیان اینکه ملت عراق فقدان حامی و خیانت برادران را به خاطر سپردند، تصریح کرد: خروش مقاومت اسلامی در قالب نیروهای الحشد الشعبی به تغییر معادله انجامید. فرزندان شریف ملت عراق که داوطلبانه در صفوف بسیج مردمی قیام کردند، نمی‌توانند کسانی را که در آن لحظات سخت کنارشان ایستادند فراموش کنند.

نجباء با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران و رهبر حکیمش حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای (دام‌ظله)، برجسته ترین حامی ملت عراق بودند، ادامه داد: فرمانده دلاور لشکر اسلام، شهید حاج‌قاسم سلیمانی رضوان‌الله‌تعالی‌علیه را به یاری ما فرستادند. برادران شهید سلیمانی در سپاه پاسداران و مجاهدان صالح از حزب‌الله لبنان در کنار شهید حاج ابومهدی المهندس که فرمانده میدانی شجاع، شهید جاوید عراق، فرمانده الحشد الشعبی و معمار پیروزی‌ها بود، نیز فراموش‌نشدنی هستند.

در بخش بعدی بیانیه نُجَباء، ضمن یادآوری سنگ‌اندازی‌های رژیم‌های متخاصم در مسیر مقابله با تروریسم تکفیری، تصریح شده است: به کوری چشم دشمنان عراق، به برکت حضرت صاحب الامر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و خون شهدای صالحمان و جایگاه مراجع عظام دینی و مجاهدان غیور، پیروزی آشکار به‌دست آمد، لشکر تاریکی شکست خورد و هرکس پشت سر آن‌ها ایستاد، سیلی مقاومت او را گیج کرد و تمام نقشه‌های شومش خنثی شد.

بیانیه مذکور با تأکید بر اینکه اکتفا به شکرگزاری برای تداوم این پیروزی کافی نیست، بلکه باید برای حفظ روحیه، وحدت، حسن شهرت، اعتقاد راسخ و تحکیم روابط الحشد با گروه‌های خیرخواهِ دوست کوشید، خاطر نشان کرد: ما از این فرصت بزرگ برای تجدید موضع خود در نفی اشغالگری استفاده می‌کنیم و معتقدیم که مؤثرترین راه مقابله با آن، گزینه نظامی است و راه‌حل دیگری وجود ندارد.

جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پایان تأکید کرد که با خداوند متعال، حضرت صاحب الامر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، مراجع عظام و فرزندان امت اسلامی عهد بسته است که سپری مستحکم، سنگری غیرقابل نفوذ و سربازی همیشه آماده برای دفاع در برابر فتنه‌ها و خطرات باشد و در مسیر اعتلا، عزت، پیشرفت و آبادانی عراق تلاش کند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.