Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ حمل , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 43657
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 13 دسامبر 2022 - 9:05 |

هنیه: همه تلاش حماس، شکست محاصره نوار غزه است

هنیه: همه تلاش حماس، شکست محاصره نوار غزه است

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت که این جنبش تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا محاصره ظالمانه نوار غزه را در هم شکند.

به گزارش گروه بین الملل آژانس خبری صدای پامیر؛ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شامگاه امروز دوشنبه به مناسبت سالگرد تأسیس این جنبش تأکید کرد که حماس سیاست را با مقاومت در هم آمیخت.

کانال تلگرامی حماس به نقل از هنیه گزارش داد، اسرا، یکی از اولویتهای حماس و مردم و مقاومت فلسطین است و تا آزادسازی آنان به تلاش ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه کرانه باختری طی سالهای گذشته با توطئه‌هایی برای گسترش نفوذ صهیونیستی روبروست. تصریح کرد، اگر کابینه آتی صهیونیستی بر این باور است که می‌تواند برنامه‌های خود را در قدس و کرانه باختری اجرایی کند، در توهم به سر می‌برد.

این مقام حماس خاطر نشان کرد، قدس محور جنگ با دشمن صهیونیستی است و «شمشیر قدس» نیز جز با آزادسازی مسجدالاقصی به غلاف خود بازنخواهد گشت.

هنیه تأکید کرد، مقاومت شعار نیست، بلکه یک گزینه است و در کنار آن، باید اتحاد ملی نیز محقق شود. حماس هم برای اجرای توافقاتی که در این زمینه باشد، آماده است.

وی با بیان اینکه حماس تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا محاصره ظالمانه نوار غزه را در هم شکند، خاطر نشان کرد، مرحله آتی، مرحله آزادسازی، امید توأم با کار است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.