Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ ثور , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 44093
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 26 دسامبر 2022 - 11:55 |

پوتین: آماده رسیدن به یک توافق قابل قبول هستیم

پوتین: آماده رسیدن به یک توافق قابل قبول هستیم

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه درحالیکه نزدیک به ۱۰ ماه از جنگ اوکراین گذشته، اعلام کرد که مسکو آماده رسیدن به یک توافق قابل قبول است.

به گزارش گروه بین‌الملل آژانس خبری صدای پامیر؛ پوتین امروز یکشنبه به شبکه خبری «روسیا ۱» در مورد مذاکرات برای خاتمه دادن به جنگ اوکراین اعلام کرد: ما آماده رسیدن به یک توافق با تمام طرفین درگیر در این فرایند هستیم اما بستگی به آنها دارد. آنها هستند که مذاکرات را نمی‌پذیرند نه ما.

رئیس جمهوری روسیه در این گفتگو بیان کرد: روسیه نمی توانست رفتار مغرضانه غرب را نسبت به وضعیت اوکراین داشته باشد؛ ما فلسفه و نگرش متفاوتی نسبت به زندگی و مردم داریم.

وی در پاسخ به اینکه آیا در ارتباط با وضعیت اوکراین به نقطه خطرناکی نزدیک می شویم؟ گفت: “فکر نمی کنم آنقدر خطرناک باشد. من معتقدم که ما در مسیر درستی حرکت می کنیم، از منافع ملی خود، از منافع شهروندان و مردم خود محافظت می کنیم.

ئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد: “روسیه همواره به دنبال این بوده است که همه اختلافات پیش آمده از طریق راه های صلح آمیز و از طریق مذاکره حل و فصل شود. اما متأسفانه برعکس طرف مقابل به گونه‌ای دیگر عمل کرد.

به گفته پوتین، همه چیز بر اساس سیاست مخالفان ژئوپلیتیکی ما است که هدف آن تجزیه روسیه است.

وی تصریح کرد: “تفرقه بینداز و حکومت کن”! آنها همیشه سعی کرده اند این کار را انجام دهند، آنها اکنون هم تلاش می‌کنند این کار را انجام دهند، اما هدف ما چیز دیگری است، متحد کردن مردم روسیه.

رهبر مسکو معتقد است که وقایع ماه‌های گذشته به او تضمین داده که ۹۹٫۹ درصد روس‌ها آماده قربان کردن هر چیزی برای سرزمین مادری‌شان هستند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.