Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ حمل , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 44154
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 28 دسامبر 2022 - 17:52 |

۱۰ هزار عملیات مختلف مقاومت فلسطین طی یک سال

۱۰ هزار عملیات مختلف مقاومت فلسطین طی یک سال

از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۰ هزار عملیات و اقدام مقاومتی از جمله ۶۳۹ مورد تیراندازی، ۳۳ مورد حمله با سلاح سرد و ۱۳ مورد زیرگیری صهیونیست‌ها اتفاق افتاده است.

به گزارش گروه بین الملل آژانس خبری صدای پامیر، مرکز داده‌های فلسطینی “معطی” در گزارشی بیان کرد که در سال ۲۰۲۲ عملیات‌ها و اقدامات مقاومتی فلسطینیان در اراضی اشغالی افزایش قابل توجهی داشته است.

در این گزارش آمده است که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۰ هزار عملیات و اقدام مقاومتی از جمله ۶۳۹ مورد تیراندازی، ۳۳ مورد حمله با سلاح سرد و ۱۳ مورد زیرگیری صهیونیست‌ها با خود اتفاق افتاده است.

در عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در سال جاری ۲۵ صهیونیست به هلاکت رسیده و حدود ۴۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند که این بالاترین آمار تلفات صهیونیست‌ها از سال ۲۰۱۵ به بعد است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بارزترین عملیات مقاومتی که لرزه بر اندام صهیونیست‌ها انداخت، عملیات انفجار دوگانه در ایستگاه‌های اتوبوس شهر قدس بود که به هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن ۲۲ نفر دیگر انجامید.

در سال جاری گروه‌های مقاومتی جدیدی در کرانه باختری اعلام موجودیت کردند که شاید یکی از معروف‌ترین آن‌ها گروه عرین الاسود(بیشه شیران) باشد که در کرانه باختری به ویژه شهرهای نابلس و جنین علیه اشغالگران اسرائیلی می‌جنگد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که تلاش‌های دشمن صهیونیستی و عملیات‌های نظامی گسترده آن در کرانه باختری به هیچ وجه نتواسته جلوی قدرت گرفتن گروه‌های مقاومت در این منطقه را بگیرد و هر روز شاهد تقویت بیشتر این گروه‌ها و حمایت‌های مردمی بیشتر از آن‌ها هستیم.

تا به امروز گروه‌های مقاومت در غزه اصلی‌ترین دغدغه و نگرانی رژیم صهیونیستی بودند اما اکنون تقویت گروه‌های مقاومت در کرانه باختری که هزاران نظامی اسرائیلی در آنجا مستقر هستند، به کابوسی وحشتناک برای صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.