Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ ثور , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 44354
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 03 ژانویه 2023 - 17:20 |

سردار حاجی زاده: قدرت مقاومت در ۳ سال گذشته هزاران برابر شده است

سردار حاجی زاده: قدرت مقاومت در ۳ سال گذشته هزاران برابر شده است

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد قدرت مقاومت ۳ سال پس از ترور سردار شهید سلیمانی هزاران برابر شده است.

به گزارش گروه بین الملل آژانس خبری صدای پامیر؛ سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز سه شنبه گفت که قدرت مقاومت سه سال پس از ترور سردار سلیمانی هزاران برابر شده است.

وی که با شبکه خبری المسیره مصاحبه می کرد، افزود: «پرچم انتقام از قاتلان فرماندهان تا نابودی باطل و اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه برافراشته باقی خواهد ماند».

سردار حاجی زاده اضافه کرد: «جنبش انصارالله به فرماندهی سید عبدالملک الحوثی به نیرویی قدرتمند و بازوی مبارزان یمنی تبدیل شده است».

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: «انصارالله با ایستادگی در برابر قدرتهای بزرگ باعث افتخار شده و قدرت خود را در میدان عمل به اثبات رسانده است».

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه همراهانشان بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور دونالد ترامپ رئیس ‌جمهوری وقت آمریکا و با شلیک موشک‌های پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.

 اگنس کالامارد گزارشگر سازمان ملل در خصوص قتل‌های خودسرانه و فراقانونی با بیان اینکه ایالات متحده آمریکا نتوانسته اسناد و شواهدی محکم درباره ضرورت حمله به کاروان حامل سردار سلیمانی ارائه کند در سخنانی که در نشست ۴۴ شورای حقوق بشر در تیرماه ۱۳۹۹ ارایه داد اظهار داشت که ترور فرمانده سپاه قدس اقدامی خودسرانه، غیرقانونی و نقض حقوق بشر بوده است وی این ارزیابی را طی گزارشی مکتوب به شورای حقوق بشر نیز ارایه داده است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.