Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ حمل , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 44326
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 02 ژانویه 2023 - 20:50 |

معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان: شهید سلیمانی یک رهبر و پیشوا برای مقاومت است

معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان: شهید سلیمانی یک رهبر و پیشوا برای مقاومت است
معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان در پیامی توییتری به مناسبت سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی، وی را پیشوا و رهبری برای محور مقاومت توصیف کرد.

به گزارش گروه بین الملل آژانس خبری صدای پامیر، به نقل از العهد، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با انتشار پیامی در توییتر اظهار کرد: رویارویی متوقف نمی‌شود؛ سلیمانی یک شهید، یک رهبر و یک پیشوا است، او در میدان نبرد به آزادسازی پرداخت. او عزیزترین مردم است و قطب‌نمای فلسطین و قدس را با خود به همراه دارد.

وی تأکید کرد: ترامپ قاتل جنایتکار ظالمی بود که با تجاوزگری و آشکارا اقدام به قتل کرده و اشغالگری صهیونیست‌ها را پذیرفته و از آن حمایت می‌کرد. نتیجه هر کار در پایان آن مشخص می‌شود.

حزب‌الله لبنان امروز دوشنبه به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و حاج ابومهدی المهندس، معاون سابق سازمان حشدالشعبی عراق، آیین گرامیداشتی را با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در شهر صیدا در جنوب لبنان برگزار کرد.

در این مراسم که در سالن شیخ عبدالامیر قبلان شهر صیدا برگزار شد، شماری از شخصیت‌های سیاسی و حزبی، مسئولانی از گروه‌های مقاومت لبنان و فلسطین، علمای دینی، خانواده‌های شهدا و برخی فعالان اجتماعی نیز حضور داشتند.

شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در این مراسم گفت: محور مقاومت که حاج قاسم سلیمانی آن را تأسیس و از آن حمایت کرد، امروز به یک ارتش میلیونی از مبارزان مقاومت تبدیل شده است؛ مبارزانی آموزش‌دیده و مجهز که آماده هستند تا پیروزی بزرگ را محقق کرده و دشمن صهیونیستی را شکست دهند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.