Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ حمل , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 44537
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 09 ژانویه 2023 - 14:48 |

وحشت رژیم صهیونیستی از پرچم فلسطین

وحشت رژیم صهیونیستی از پرچم فلسطین

در راستای اقدامات تنش‌زای کابینه جدید رژیم صهیونیستی، وزیر امنیت داخلی این رژیم دستور برچیدن پرچم فلسطین از اماکن عمومی را صادر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل آژانس خبری صدای پامیر، «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، شامگاه یکشنبه، به پلیس این رژیم دستور داد که تمام پرچم‌های فلسطین را از اماکن عمومی برچینند.

بنابر گزارش شبکه «الجزیره»، به‌رغم آنکه در قانون رژیم صهیونیستی در هیچ بندی به صراحت به ممنوعیت استفاده از پرچم فلسطین اشاره نشده است، اما وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پرچم فلسطین را در بیانیه‌ای پرچم حمایت از تروریست خواند و از استفاده از آن را ممنوع کرد.

بن گویر در بیانیه‌ای در این باره گفت: «متخلفان نمی‌توانند پرچم‌های تروریستی را در دستان خود تکان دهند و [دیگران را] ترغیب و تشویق به تروریسم کنند. ازاین‌رو من دستور دادم که پرچم‌های حامی تروریسیم از اماکن عمومی برداشته شوند و دامن زدن [به مسائل] ضد اسرائیلی متوقف شود.»

این دستور پس از آن در اراضی اشغالی صادر شده است که «کریم یونس» یکی از قدیمی‌ترین اسرای فلسطینی، پنجشنبه هفته گذشته، آزاد شد و در مراسم استقبال در محله «عاره» در داخل خط سبز پرچم فلسطین را دستان خود داشت و آن را به اهتزاز درآورد.

این تصمیم بن گویر به دنبال مجموعه اقدامات تنش‌زای کابینه جدید رژیم صهیونیستی به رهبری «بنبامین نتانیاهو» اتخاذ شده است؛ از جمله اعمال تحریم علیه تشکیلات خودگردان فلسطین به علت رجوع به مجمع عمومی سازمان ملل برای برگزاری نشستی در شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.