Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ حمل , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 44401
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 05 ژانویه 2023 - 11:18 |

کشیش فلسطینی: سردار سلیمانی جایگاه ویژه‌ای در میان مسیحیان فلسطین دارد

کشیش فلسطینی: سردار سلیمانی جایگاه ویژه‌ای در میان مسیحیان فلسطین دارد

«انتونیوس حنانیا العکاوی» کشیش فلسطینی گفت که سردار سلیمانی جایگاه ویژه‌ای در قلب تمامی اعضای مقاومت در میان مسیحیان و سوری‌ها و فلسطینی‌ها دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل آژانس خبری صدای پامیر، «انتونیوس حنانیا العکاوی» کشیش فلسطینی گفت که مسیحیان فلسطین نقش و سهم شهید سپهبد قاسم سلیمانی در برداشتن گام‌های راهبردی در آزادی فلسطین و جایگاه مهمی که در محور مقاومت داشت را درک می‌کنند.

او به خبرنگاری فارس گفت که سردار سلیمانی جایگاه ویژه‌ای در قلب تمامی اعضای مقاومت در میان مسیحیان و سوری‌ها و فلسطینی‌ها دارد و اینکه چندین کشور سالروز شهادت حاج قاسم را برپا می‌کنند نشان از این دارد که این شهید بزرگوار فرمانده‌ای شریف و مؤمن و مسلمان بود و از کسانی بود که به وعده الهی ایمان داشت و در مکارم اخلاق شیوه حسینی داشت.

«انتونیوس حنانیا العکاوی» با اشاره به طرح‌های آمریکایی-صهیونیستی گفت که دشمن صهیونیستی و آمریکایی به دنبال این هستند که کشورهای دنیا را تضعیف کرده و آن‌ها را به یک گوسفندی مطیع تبدیل کنند و ایران را تضعیف کنند تا بتوانند بر مسأله فلسطین و اسلام حقیقی که در میان عشایر فلسطینی ریشه دوانده فائق آیند.

او در ادامه گفت که درگیری واقعی میان مسیحیان فلسطین و صهیونیسم یهودی در خصوص اسلام است و این موضوع از ابتدای ظهور اسلام تا کنون ادامه دارد.

این کشیش فلسطینی درباره فروپاشی رژیم صهیونیستی نیز گفت: ظلم باقی نمی‌ماند و اشغالگری که دستانش به خون بی گناهان و انسان‌های پاک آلوده است، از بین خواهد رفت، آن‌ها بودند که انبیاء را به قتل رساندند و خداوند بر آن‌ها غضب کرد تا جایی که کتاب‌های آسمانی ما نوشته‌اند که آن‌ها هرگز مورد رحمت خداوند قرار نمی‌گیرند».

انتونیوس حنانیا العکاوی در پایان در پیامی به مردم محور مقاومت گفت که همه باید به وعده‌های خداوند و کسانی که با خداوند عهد بسته و از صادقین هچون شهید سیمانی بودند تکیه کنیم و به انقلاب  خود برای اینکه در مسجدالاقصی و کلیسای القیامه نماز بخوانیم، ادامه دهیم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.