Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ ثور , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 45075
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 02 فوریه 2023 - 9:30 |

تلاش برای لغو ممنوعیت‌های شغلی مهاجران در آلمان

تلاش برای لغو ممنوعیت‌های شغلی مهاجران در آلمان

ريم العبالى رادوفان مسوول حکومت آلمان در امور ادغام، می‌خواهد دسترسی پناهجویان به بازار کار را آسان‌تر کند. او گفته است: «ما می خواهیم ممنوعیت های شغلی را لغو کنیم تا همه بتوانند شغلی پیدا کنند.»

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر؛ ریم العبالی رادوفان مسوول حکومت آلمان در امور ادغام، می‌خواهد دسترسی پناهجویان به بازار کار را آسان‌تر کند. او گفته است: «ما می خواهیم ممنوعیت های شغلی را لغو کنیم تا همه بتوانند شغلی پیدا کنند.» رادوفان در حال برنامه ریزی یک پیمان مهاجرتی جدید است که باید ادغام را برای بسیاری از پناهجویان و پناهندگان آسان تر کند. علاوه بر لغو ممنوعیت های شغلی قرار است برای افراد که اجازه اقامت «تحملی» یا موقت دارند، دسترسی به دوره های ادغام آسان تر شود و به رسمیت شناختن توانایی های حرفه ای باید تسریع شود. به این ترتیب، پناهجویان نیز می توانند در مقابله با کمبود نیروی کار کمک کنند.

ريم العبالى رادوفان در ادامه گفته است که برای مقابله با کمبود نیروی کار، ابتدا باید از پتانسیل داخلی استفاده کنیم. همه جوانان با آموزش حرفه ای باید شغل پیدا کنند. حتی افرادی که از کشور های شان فرار کرده اند باید بتوانند این کار را انجام دهند.
او می گوید که اظهاراتی مانند اظهاراتی که توسط فردریش مرس، رهبر حزب سوسیال مسیحی آلمان (سی دی یو) صورت گرفته است چون «پادشاهان کوچک» (برای پسر های خارجی خطاب شده است)، برای ادغام بهتر پناهجویان مفید نیستند. رادوفان گفت که این لحن خوبی برای این بحث نیست، این لحن تفرقه‌انگیز است.
رادوفان گفته است که او می خواهد در مورد مجرم بر اساس اعمالش قضاوت کند، نه با نام کوچک یا سابقه خانوادگی مهاجرت اش.بعد از شورش های سال نو، مرس در یک برنامه تلویزیونی از «پادشاهان کوچک» صحبت کرد که در دوران مکتب به خصوص نسبت به معلمان زن رفتار بی احترامانه دارند و پدرانشان از انتقاد از پسران خود خودداری می کنند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.