Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ ثور , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 45086
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 02 فوریه 2023 - 14:37 |

نیکی هایلی رقیب انتخاباتی ترامپ می شود

نیکی هایلی رقیب انتخاباتی ترامپ می شود

برخی منابع فاش کردند که «نیکی هایلی» نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل روز ۱۵ فوریه کاندیداتوری خود برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ را اعلام می کند.

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر به نقل از ان بی سی نیوز، برخی منابع فاش کردند که «نیکی هایلی» نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل روز ۱۵ فوریه کاندیداتوری خود برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ را اعلام می کند تا تبدیل به نخستین رقیب «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا در حزب جمهوریخواه شود.

این منابع به شبکه ان بی سی نیوز گفتند که هایلی هواداران را به یک رخداد خاص در ۱۵ فوریه در ایالت «کارولینای شمالی» دعوت خواهد کرد و این دعوت ممکن امروز چهارشنبه صادر شود.

این در حالی است که ترامپ که کاندیداتوری خود را در ماه نوامبر اعلام کرده بود، تبلیغات خود را در ایالت های نیو همپشایر و کارولینای شمالی طی تعطیلات آخر هتفه آغاز کرد.

نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل دو هفته پیش  تصریح کرده بود که آماده رویارویی با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق در مسابقه ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ است.

هایلی در مصاحبه با «فاکس نیوز» اشاره کرد که اگر برای ریاست جمهوری کاندید شود برای رقابت با «جو بایدن» رئیس جمهور کنونی آمریکا کاندید می شود.

وی گفت: این همان چیزی است که من بر آن تمرکز می کنم زیرا نمی توانیم که بگذاریم بایدن برای دومین بار برنده شود.

هایلی تصر یح کرد: قبل از اتخاذ هر گونه تصمیمی درباره اینکه باید برای یک پست و مقامی کاندید شود، دو مساله وجود دارند که باید در نظر گرفت: ایا تحولات کنونی به سمت وضعیت جدیدی منتهی می شود؟ و آیا من آن شخصی هستم که ممکن است رهبر جدید شود؟

نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل در ادامه گفت: آیا من بر این باورم که ممکن است آن رهبر جدید باشم؟ بله. ولی ما هنوز کار می کنیم و این مساله را خواهیم فهمید.

نیکی هایلی همچنین گفت: هرگز در رقابتی شکست نخورده ام. این را قبلا هم گفتم و اکنون هم این را می گویم. شکست نخوردم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.