Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ حمل , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 45841
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار افغانستان, انتخاب سردبیر, سیاسی تاریخ انتشار : 09 آوریل 2023 - 12:10 |

ورود مخفی یک افغان به خانه نخست وزیر پاکستان

ورود مخفی یک افغان به خانه نخست وزیر پاکستان

به گزارش آژانس خبری صدای پامیر؛ بر اساس گزارش‌ها، یک مرد افغانستانی پس از ورود مرموز و بدون اطلاع به بخش‌های امنیتی به محل‌ اقامتگاه شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان، بازداشت شده است.
اوتلوک هندیا گزارش داده که این مرد روز شنبه، ۱۹ حمل، با عبور از سه ایست بازرسی اقامتگاه نخست‌وزیر پاکستان، بدون اطلاع به بخش‌های امنیتی، بازداشت و به اداره مبارزه با تروریسم این کشور منتقل شده است.

در گزارش آمده است که فرد بازداشت‌شده در بازجویی‌های نخستین اعتراف کرده که با عبور از سه مسیر مختلف وارد خانه آقای شریف شده است.
در حال حاضر پولیس و بخش‌های امنیتی با تعقیب اطلاعات دوربین‌های مداربسته در صدد چگونه‌گی ورود این مرد به خانه نخست‌وزیر پاکستان‌اند.
هویت دقیق فرد بازداشت‌شده تا هنوز روشن نیست.

در همین حال، داون، از رسانه‌های پاکستان، بازداشت این مرد را گزارش داده، اما در مورد این‌که شهروند افغانستان بوده و یا خیر، چیزی نگفته است.
جواد تقی، سخنگوی پولیس اسلام‌آباد، در بیانیه‌ای گفته است: «فرد مشکوک از نزدیک دیوار مجاور دبیرخانه پاکستان و خانه نخست‌وزیر بازداشت شد. این فرد در زمان دستگیری نمی‌توانست هیچ مدرک شناسایی و ارایه کند.»
این نخستین‌ بار است که یک شهروند افغانستان به ظن ورود پنهانی به محل اقامت فرد شماره‌یک دولت پاکستان متهم و بازداشت می‌شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.