Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ ثور , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 46977
  پرینتخانه » اخبار جهان تاریخ انتشار : 04 ژوئن 2023 - 20:05 |

اقدامات و همکاری نظامی اوکراین با غرب در پیشبرد جنگ

اقدامات و همکاری نظامی اوکراین با غرب در پیشبرد جنگ

دمیتری ژیرنوف، سفیر روسیه در افغانستان به ابعاد تازه ای از همکاری نظامی اوکراین با غرب در جنگ روسیه پرداخته است.

به گزارش گروه بین الملل آژانس خبری صدای پامیر؛ کشور های عضو ناتو رژیم کی یف را از لحاظ میتودیک برای اقدامات نظامی در سطوح مختلف کارایی آموزش داده و آماده کرده اند. غرب با کمک توافقات مِنسک، میخواست فرصت نظامی کردن اوکرائین، اما نه دستیابی به صلح پایدار را بدست بیاورد.

کی یف مشترکاً با کشور های غربی پلان های نظامی برای عملیات های جنگی تعرضی را تدوین کرده و اقدامات عملی برای پیشبرد جنگ ها در اطراف شهر ها را تکمیل میکند. با اشتراک مربیان از کشور های ناتو، دوره های آموزشی و آماده سازی برای اعضای گروپ های رادیکال ملی گرا و نیونازیستی و همچنان رقم قابل ملاحظۀ اجیران از سراسر دنیا الی اکنون ادامه دارند که از سوی حکومت های غربی تمویل میشوند.

واشگتن و لندن میخواهند جنگ را به حد اکثر آن طولانی ساخته و خون های بیشتری را بریزانند. اکمالات تسلیحات، بشمول تانک ها، توپ ها، راکت های بالدار دارای شعاع بزرگ تأثیر از طرف ایالات متحدۀ امریکا و کشور های متحد آن در ناتو بطور گسترده افزایش یافته است. اکنون صحبت ها پیرامون در اختیار گذاشتن طیاره های جت F-16 به کی یف ادامه دارد. این امر، حاکی از اکمالات در واقع عملی رژیم کی یف با تسلیحات جنایت بر علیه مردم ملکی دونباس و دیگر مناطق میباشد.

 

 

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.