Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ حمل , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 47057
  پرینتخانه » اقتصادی, انتخاب سردبیر تاریخ انتشار : 07 ژوئن 2023 - 11:10 |

علاقه مردم کشور به موبایل‌های برند سامسونگ

علاقه مردم کشور به موبایل‌های برند سامسونگ
به گزارش  آژانس خبری صدای پامیر با استناد به گزارش GS.STATCOUNTER سهم سامسونگ در سال‌های اخیر در بازار موبایل کشور رشد قابل توجهی داشته‌است، به طوری که ۵۶.۳۹ درصد از بازار تلفن‌همراه افغانستان در دستان سامسونگ است.

براساس گزارش‌های رسمی سامسونگ سهم بزرگی از بازار تلفن کشور را در اختیار دارد و پس از آن به ترتیب اپل و شیائومی در جایگاه دومو سوم ایستاده‌اند.
بنابر گزارش GS.STATCOUNTER سهم سامسونگ در سال‌های اخیر در بازار موبایل افغانستان رشد قابل توجهی داشته‌است، به طوری که ۵۶.۳۹ درصد از بازار تلفن‌همراه این کشور در دستان سامسونگ است و پس از آن اپل بیشترین سهم را از بازار تلفن‌همراه افغانستان در اختیار دارد، به طوری که ۱۹.۵۳ درصد از بازار تلفن همراه این کشور در دستان اپل است و پس از آن‌ها با اختلاف برند شیائومی در جایگاه سوم ایستاده‌است و ۴.۷۸ درصد از بازار تلفن همراه افغانستان در اختیار برند شیائومی است و پس از آن‌ها به ترتیب برندهای اینفینیکس و هواوی قرار دارد که ۳.۰۱ و ۳ درصد از این بازار را در اختیار دارد.
گفتنی است که ۴.۱ درصد از بازار تلفن همراه کشور در اختیار برندهای گمنام است.
بنابر گزارش STATISTA در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳، سامسونگ جایگاه خود را به عنوان فروشنده پیشرو تلفن همراه در آسیا حفظ کرد و کمی بیش از ۲۲.۵ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داد، با این وجود این درصد نسبت به سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ که بیش از ۲۳.۸ درصد بوده‌است، کاهش داشته‌است.
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.