Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ ثور , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 27704
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 28 اکتبر 2020 - 10:28 |

صالح: راه مقابله با “تک‌تیراندازان” طالبان سنجیده شده است

صالح: راه مقابله با “تک‌تیراندازان” طالبان سنجیده شده است

معاون اول رئیس جمهور می گوی دوسیله که برای دفع حملات تک تیراندازان طالبان، آزمایش شده و به زودی این سلاح به دسترس نیروهای امنیتی در کابل و سراسر کشور قرار خواهد گرفت.

به گزارش آژانس خبری پامیر، امرالله صالح معاون اول رئیس جمهور امروز (چهارشنبه ۷ عقرب) در فیسبوکش نوشته : “با بسیار مسرت و افتخار اعلام می داریم که برای دفع حملات تک تیراندازان طالبان یعنی “اسلحه بزبزک” وسیله دفع این اسلحه را پس از آزمایش امروز به تمام پوسته های کابل معرفی می نماییم.”

او افزوده که “دفتر شورای امنیت ملی افغانستان این وسیله را که آسان قابل دسترس است به تمام پوسته های آسیب پذیر در سراسرافغانستان در اختیار تمام قوای مسلح افغانستان قرار می دهد.”

صالح نوشته که “هموطنان ما می دانند که در این اواخر طالبان با توسل به “اسلحه بزبزک” توانسته بودند شماری از قهرمانان ما را به خاک و خون بکشانند. برای دفع تمام وسایل و رفتارهای شیطانی تروریزم شدید کار می نماییم.”

او همچنین نوشته که “تمام تروریستانی که مشخصا علیه نواحی کابل کار متمرکز می نمایند و خانواده اکثرشان در پاکستان است از لای کتاب های ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان بیرون آورده شده و عکس آنها مانند دیگر مجرمان در دروازه های کابل نصب می گردد.”

صالح اضافه کرده که با نصب تصاویر این افراد، پوسته های تلاشی و یا مسافرین در شناسایی آنان، گرفتاری شان آسان تر اقدام گردد.

او در ادامه پست فیسبوکی اش نوشته که “فکر می کنم تا امروز به خاطر این که شهرت و عکس هایشان پخش نشده بود، می توانستند به آسانی در شهر عبور و مرور نمایند. این کار تا شام امروز صورت می گیرد.”

گفتنی است که آقای صالح اوایل هفته گذشته با حفظ وظایف معاونیت اول ریاست جمهوری، مسوولیت تامین امنیت کابل را موقتاً برعهده گرفت. او در سه روز گذشته گفته که پوشش استخباراتی کوچه به کوچه را در کابل آغاز کرده و موترهای بدون اسناد را قانونی یا مصادره می‌کند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.