• امروز : دوشنبه, ۹ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 30 September - 2024
کل 3775 امروز 8

اخبار ویژه

افزایش ۱۴درصدی ارزش افغانی در برابر دالر حمایت دبیر کل سازمان ملل از ایجاد یک مرکز منطقه‌ای برای توسعه پایدار افغانستان در آسیای میانه پولیس هند دو شهروند افغانستان را به اتهام قاچاق مواد مخدر بازداشت کرد اتاق تجارت: سومین نمایشگاه امام ابوحنیفه در هفته آینده برگزار می‌شود بیماری‌های قلبی عامل ۲۱ درصد مرگ‌ومیر در افغانستان است امضای سه تفاهم‌نامه برای تولید ۲۴۰ میگاوات برق برشنا با شرکت‌های داخلی شورای علمای شیعه افغانستان سید حسن نصرالله یک فکر و یک راه است مقامات مرزی افغانستان و ایران برای هماهنگی بیشتر نیروهای مرزی دو کشور گفتگو کردند عملیات ویژه طالبان علیه داعش در مناطق مختلف افغانستان دانش‌آموزان در پامیر بدخشان: به علت نبود مکتب لیسه از آموزش تا صنف دوازدهم محروم هستند معرفی میثم آشتیانی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی افغانستان در کابل سیل در ننگرهار و لغمان خسارات هنگفتی وارد کرده است انتونیو گوترش: از طالبان خواست محدودیت‌های وضع‌شده برای زنان را بردارد وزیر امر به معروف و نهی از منکر: تطبیق شریعت اسلامی مسئولیت نظام اسلامی است برگزاری نشست شورای بازرگانان افغانستان در امارات متحده عربی

6

طی یک شبانه‌روز گذشته اوکراین ۴۰۰ نیروی خود را ازدست داده است

  • کد خبر : 64109
  • 13 سنبله 1403 - 21:19
طی یک شبانه‌روز گذشته اوکراین ۴۰۰ نیروی خود را ازدست داده است

به گزارش آژانس خبری پامیربه نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز سه شنبه از دفع حمله اوکراین در محور کورسک خبر داد. در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه در این ارتباط آمده است: ۵ حمله هواپیماهای تهاجمی اوکراین طی یک روز گذشته دفع شدند. بیانیه وزارت دفاع روسیه در این ارتباط […]

به گزارش آژانس خبری پامیربه نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز سه شنبه از دفع حمله اوکراین در محور کورسک خبر داد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه در این ارتباط آمده است: ۵ حمله هواپیماهای تهاجمی اوکراین طی یک روز گذشته دفع شدند.

بیانیه وزارت دفاع روسیه در این ارتباط اضافه می کند: نیروهای مسلح اوکراین طی شبانه روز گذشته ۴۰۰ نیروی نظامی خود را در محور کورسک از دست دادند.

وزارت دفاع روسیه در ادامه افزود: کی یف تاکنون بالغ بر ۹۳۰۰ نیروی نظامی خود را در جریان درگیری ها در محور کورسک از دست داده است.

گفتنی است که اوکراین با استفاده از تجهیزات ارسالی و کمک های اطلاعاتی از سوی محور غرب اخیرا حمله گسترده ای را به کورسک در روسیه آغاز کرده است.

آژانس خبری پامر – اموربین الملل

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=64109

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.