• امروز : دوشنبه, ۲۶ سنبله ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل 3594 امروز 14

اخبار ویژه

تبصره بخش مطبوعات سفارت روسیه در افغانستان هیئتی از پاکستان برای گفتگو در مورد درگیری‌های مرزی با طالبان به قندهار سفرکره است وزارت دارایی طالبان:۲میلیارد و ۷۰۰ میلیون بدهی خارجی دولت سابق را پرداخت شد برلین و تاشکند برای اخراج پناهجویان افغانستان به ازبکستان توافق کردند تیم فوتسال‌ افغانستان:در اولین بازی خود برابر آنگولا ۶ بر ۴ پیروز شد اداره تعلیمات مسلکی: این اداره در ده سکتور ۱۱۱ رشته را برای جوانان آموزش می‌دهد فیفا: مهران غلامی را به عنوان جوان‌ترین بازی‌کن در جام جهانی اوزبکستان معرفی کرد کمپاین تطبیق واکسین به دلیل نداشتن محرم توسط واکسیناتوران زن متوقف شد سازمان‌ملل: پاکستان ۶۲۵ مهاجر افغانستان را در یک هفته اخراج کرده است عالمان دین بر پیروی از راه و روش پیامبر اسلام (ص) تأکیدکردند عالمان دین بر پیروی از راه و روش پیامبر اسلام (ص) تأکیدکردند وزارت معارف: بیش از هشت هزار بست در این وزارت خالی است وزیرداخله:جهانیان از طالبان به دلیل تمکین نکردن به خواسته‌آن‌ها ناراضی هستند مجلس نمایندگان آمریکا از تصویب قطعنامه‌ای برای حمایت از مخالفان طالبان خبر داد فطرت:نیروهای طالبان برای زندگی آرام مردم تلاش می‌کنند

8

در صورت پیروزی ترامپ بسیاری مهاجران افغانستان اخراج خواهند شد

  • کد خبر : 50307
  • 22 عقرب 1402 - 23:06
در صورت پیروزی ترامپ بسیاری مهاجران افغانستان اخراج خواهند شد

نیویارک تایمز در تازه ترین گزارش خود اعلام کرده که در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری امریکا، بسیاری از مهاجران از جمله مهاجرانی اهل افغانستان از امریکا اخراج خواهند شد. این روزنامه روز گذشته گزارشی را در خصوص سیاست‌های مهاجرتی دونالدترامپ نامزد انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری امریکا تهیه کرده‌است. گزارش افزوده که دونالد […]

نیویارک تایمز در تازه ترین گزارش خود اعلام کرده که در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری امریکا، بسیاری از مهاجران از جمله مهاجرانی اهل افغانستان از امریکا اخراج خواهند شد.

این روزنامه روز گذشته گزارشی را در خصوص سیاست‌های مهاجرتی دونالدترامپ نامزد انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری امریکا تهیه کرده‌است.
گزارش افزوده که دونالد ترامپ در حال برنامه‌ریزی برای گسترش سرکوب شدید مهاجران است.

در گزارش آمده که بر اساس سیاست‌های آقای ترامپ، بسیاری از افرادی که به‌دلایل بشردوستانه اجازه زندگی موقت در امریکا را دریافت کرده‌اند، این وضعیت را از دست خواهند داد و اخراج خواهند شد.

نیویارک تایمز افزوده که از جمله، ده‌ها هزار شهروند افغانستان که پس از تسلط طالبان در سال ۲۰۲۱ تخلیه شده‌اند و اجازه وروود به امریکا را یافته‌اند، اخراج خواهند شد.

بر بنیاد این گزارش، افرادی که دارای ویزای ویژه مهاجرت به امریکا (اس‌آی‌وی) هستند نیز بازگردانده می‌شوند تا دیده شود که آیا آنان با نیروهای امریکایی همکاری کرده‌اند یا خیر.

نیویارک تایمز در این گزارش در مورد برنامه‌های مهاجرتی دونالد ترمپ در سال ۲۰۲۵ با چندین مشاور آقای ترامپ مصاحبه کرده‌است.

این رسانه گفته است که مشاوران آقای ترمپ تا اکنون، “گسترده‌ترین و مفصل‌ترین” توضیحات در مورد برنامه‌های مهاجرتی او را در صورت پیروزی احتمالی، در این مصاحبه ارائه کرده‌اند.

در گزارش این رسانه آمده است که برنامه‌های آقای ترمپ در سال ۲۰۲۵ به معنای حمله به مهاجرت در مقیاسی است که در تاریخ امریکا دیده نشده است و بر اساس آن، میلیون‌ها مهاجر غیرقانونی سال‌ها یا حتا دهه‌ها پس از زندگی در آن کشور، از ورود به امریکا منع یا اخراج می‌شوند.

بر اساس گزارش نیویارک تایمز، آقای ترمپ می‌خواهد سیاست‌های مهاجرتی دور اول ریاست‌جمهوری خود، از جمله ممنوعیت ورود شهروندان برخی از کشورهای دارای اکثریت مسلمان را احیا کند.

در این گزارش همچنین آمده است که آقای ترمپ ویزای دانشجویانی را که در تظاهرات‌‌های ضد اسرائیلی یا در حمایت از فلسطین شرکت کرده‌اند، لغو خواهد کرد و به قنسولگری‌های امریکا دستور خواهد داد تا بررسی ایدئولوژیک متقاضیان ویزای امریکا را افزایش دهند تا از ورود افراد نامطلوب به آن کشور جلوگیری شود.

نیویارک تایمز گفته است که او در راستای اجرایی‌سازی سیاست‌های مهاجرتی خود، مهاجران غیرقانونی در امریکا را به‌صورت دسته‌جمعی بازداشت و در اردوگاه‌های بسیار بزرگ نگهداری خواهد کرد تا زمانی که اخراج شوند.

این در حالی است که دونالد ترامپ در دور اول ریاست‌جمهوری خود نیز سیاست‌های سخت‌گیرانه‌‌ای علیه مهاجران داشت و ورود مهاجران از شماری کشورهای دارای اکثریت مسلمان را ممنوع کرده بود.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=50307

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.