• امروز : دوشنبه, ۲۶ سنبله ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل 3594 امروز 14

اخبار ویژه

تبصره بخش مطبوعات سفارت روسیه در افغانستان هیئتی از پاکستان برای گفتگو در مورد درگیری‌های مرزی با طالبان به قندهار سفرکره است وزارت دارایی طالبان:۲میلیارد و ۷۰۰ میلیون بدهی خارجی دولت سابق را پرداخت شد برلین و تاشکند برای اخراج پناهجویان افغانستان به ازبکستان توافق کردند تیم فوتسال‌ افغانستان:در اولین بازی خود برابر آنگولا ۶ بر ۴ پیروز شد اداره تعلیمات مسلکی: این اداره در ده سکتور ۱۱۱ رشته را برای جوانان آموزش می‌دهد فیفا: مهران غلامی را به عنوان جوان‌ترین بازی‌کن در جام جهانی اوزبکستان معرفی کرد کمپاین تطبیق واکسین به دلیل نداشتن محرم توسط واکسیناتوران زن متوقف شد سازمان‌ملل: پاکستان ۶۲۵ مهاجر افغانستان را در یک هفته اخراج کرده است عالمان دین بر پیروی از راه و روش پیامبر اسلام (ص) تأکیدکردند عالمان دین بر پیروی از راه و روش پیامبر اسلام (ص) تأکیدکردند وزارت معارف: بیش از هشت هزار بست در این وزارت خالی است وزیرداخله:جهانیان از طالبان به دلیل تمکین نکردن به خواسته‌آن‌ها ناراضی هستند مجلس نمایندگان آمریکا از تصویب قطعنامه‌ای برای حمایت از مخالفان طالبان خبر داد فطرت:نیروهای طالبان برای زندگی آرام مردم تلاش می‌کنند

15

مصاحبۀ دمیتری ژیرنوف، سفیر روسیه در افغانستان ۱

  • کد خبر : 50319
  • 23 عقرب 1402 - 17:51
مصاحبۀ دمیتری ژیرنوف، سفیر روسیه در افغانستان ۱

رژیم فاسد رئیس جمهور زیلینسکی، تعرض باصطلاح «متقابل» را که از سوی جنرالان ناتو برنامه ریزی گردیده بود، کاملاً با شکست روبرو کرده است و با نا امیدی در صدد نجات وضعیت خود در میدان جنگ با پرداخت قیمت با خون هزاران اوکرائینی میباشد که سرنوشت شان برای مربیان غربی این حکومت جنایت کار اصلاً […]

رژیم فاسد رئیس جمهور زیلینسکی، تعرض باصطلاح «متقابل» را که از سوی جنرالان ناتو برنامه ریزی گردیده بود، کاملاً با شکست روبرو کرده است و با نا امیدی در صدد نجات وضعیت خود در میدان جنگ با پرداخت قیمت با خون هزاران اوکرائینی میباشد که سرنوشت شان برای مربیان غربی این حکومت جنایت کار اصلاً اهمیت ندارد.

در عین حال، کی یف در خشم ناامیدانه و ناتوانی، به حملات رذیلانۀ خود بر تأسیسات زیربنای ملکی ادامه میدهد. طی روز های اخیر، باز هم آسیب های بر مناطق سیوستاپول، دونتسک، لوهانسک، خِرسون، بریانسک و کورسک رسیده است. در نتیجۀ یک حملۀ وحشتناک در ولایت بِلگوراد، یک خبرنگار افغان بنام خیبر عاکف و همسر آن زخمی گردیده و والدین وی جان های خود را ازدست دادند و دختر چهار سالۀ خبرنگار نیز قربانی این حمله گردید. تمام کشور ما به قربانیان گلوله باری های رژیم کی یف دست کمک دراز کرده اند. بخصوص ادارات مربوطه آن پسران و دخترانی را برای سرپرستی به سایر خانواده های روس میسپارند که پدران و مادر های خود را در نتیجۀ جنایات اوکرائین ازدست داده اند. تمام کمک های لازم در اختیار چنین اطفال گذاشته میشود.

اصلاً رژیم کی یف چنین حملات بر زیربنای شهری را از کی آموخته است. البته که از مربیان غربی خود. امریکا و متحدین آن طی ده ها سال، خانه، شفاخانه ها، مکتب ها، بازار ها و سایر تأسیسات اجتماعی را در ویتنام، عراق، سوریه، لیبیا و یوگویلاویا ویران کردند. اما افغانستان و افغان ها بخصوص ناگواری های زیادی را طی دو دهه اشغال تجربه کرده اند. سرنوشت هزاران افغان عادی معیوب گردیده و افغان ها را از داشتن فرصت ها برای انکشاف کشور شان محروم کردند. پس از این، غرب باز هم تلاش دارد تا موضوع ترور اوکرائین را به انحراف کشانده و در مورد باصطلاح «جنایات جنگی افسانوی» روسیه یاوه گویی نماید! اصلاً کی به آنها حق داده است تا چیزی بگویند، در حالیکه اثرات بزرگ خونین از اجساد باشندگان بیگناه این کشور ها را از خود بجا گذاشته اند. 

دورویی غرب حد ندارد. رسانه های غربی در زمان سفر های رسمی سیاسیون غربی به کی یف با یک صدا به گزارش میپردازند که گویا نیرو های روسیه بازار ها، تیاتر ها و سایر اماکن اجتماعی را مورد حمله قرار میدهند. اما همینکه مقامات رسمی امریکایی و اروپایی  اوکرائین را ترک میکنند، روشن میشود که هیچ حملۀ صورت نگرفته و یا اینکه حملات از طرف قوت های اوکرائین انجام شده است.

این جنایات آناً فراموش میشوند. ولی روسیه فراموش نمیکند. همه عاملین این حملات و دیگر حملات وحشیانه مجازات خواهند شد.

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=50319

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.