• امروز : پنج شنبه, ۲۹ سنبله ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل 3632 امروز 13

اخبار ویژه

طالبان به نشست مشورتی فرمت مسکو در مورد افغانستان دعوت شدند وزیر داخله: جنگ در کشور پایان یافته و زمان بازسازی فرا رسیده است ۱۸۵ هزار پرونده در یک سال گذشته از سوی ستره محکمه حل و فصل شده است محمد نبی عمری: به مشورت و نظر مردم نیاز داریم ۸ عضو داعش در حمله طالبان در ولایت فاریاب کشته شدند کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل: حوادث لبنان تکان‌دهنده و نقض قوانین بین‌المللی است رهبر طالبان: نیروهای امنیتی با مردم رفتار نیک داشته باشند رئیس‌جمهور ترکمنستان:جامعه جهانی با واقع بینی به افغانستان کمک کند علماء و بزرگان ولایت جوزجان خواستار توجه به پروژه‌های انکشافی در این ولایت شدند معین امور جوانان وزارت فرهنگ:۲۰ میلیون جوان در کشور واجد شرایط کار هستند برخی اعضای سازمان ملل از طالبان خواستند حقوق زنان را تامین کند معاون سیاسی ریاست‌الوزرا: تعامل مثبت با کشورها اولویت امارت اسلامی است استانکزی: نشست‌های مخالفان در خارج از افغانستان تاثیری ندارد برگزاری نشست کمیسیون سیاسی طالبان به ریاست مولوی عبدالکبیر وزارت عدلیه طالبان: شهرک خالد بن ولید در ولایت بلخ را دولتی اعلام کرد

9

حریق مهیب در چین و کشته شدن دستکم ۲۵ نفر

  • کد خبر : 50380
  • 25 عقرب 1402 - 19:49
حریق مهیب در چین و کشته شدن دستکم ۲۵ نفر

رسانه‌های دولتی چین امروز (پنجشنبه) اعلام کردند که بر اثر آتش‌سوزی در ساختمان اداری یک شرکت زغال سنگ در ولایت شانشی در شمال چین ۲۵ نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند. خبرگزاری رویترز گزارش داد، این حادثه آتش‌سوزی امروز صبح (به وقت محلی) در یک ساختمان اداری چهار طبقه شرکت زغال سنگ در شانشی […]

رسانه‌های دولتی چین امروز (پنجشنبه) اعلام کردند که بر اثر آتش‌سوزی در ساختمان اداری یک شرکت زغال سنگ در ولایت شانشی در شمال چین ۲۵ نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.

خبرگزاری رویترز گزارش داد، این حادثه آتش‌سوزی امروز صبح (به وقت محلی) در یک ساختمان اداری چهار طبقه شرکت زغال سنگ در شانشی رخ داد.

بر اساس این گزارش، علت آتش‌سوزی همچنان در حال بررسی است.

شبکه تلویزیونی دولتی چین (CCTV) در ابتدا گزارش داد که در این آتش‌سوزی ۱۱ نفر جان باختند و دست کم ۵۱ نفر مجروح شدند اما پس از آن تعداد تلفات این حادثه ۲ بار افزایش پیدا کرد.

این آتش‌سوزی در استانی رخ داد که بزرگترین تولید کننده زغال سنگ در چین است.

بر پایه این گزارش، آتش‌سوزی‌های مرگبار قبلی در چین خشم عمومی را برانگیخت. در ماه آپریل نیز ۲۹ نفر بر اثر آتش‌سوزی در شفاخانه ای در پکن جان باختند که منجر به انتقاد مقامات محلی شد.

همچنین در حادثه آتش‌سوزی یک معدن زغال سنگ در جنوب غربی چین در ماه گذشته ۱۶ نفر جان باختند.

آژانس خبری پامیر – امور بین الملل

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=50380

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.