• امروز : شنبه, ۳۱ سنبله ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
کل 3657 امروز 1

اخبار ویژه

منیر اکرم: به گفتگو با طالبان متعهد هستیم تیم ملی کرکت افغانستان در دومین بازی خود با افریقای جنوبی پیروز شد رئیس الوزرای طالبان: به هیچ کسی اجازه‌ی بحث نفاق‌افکنانه را نمی‌دهیم حنفی: از نهادهای مددرسان خواست به منظور ایجاد زمینه‌های کاری با امارت اسلامی همکاری کنند صندوق امانی افغانستان در سویس ۳۳۷ میلیون دالر سود کرده است وزارت دفاع روسیه:۱۲۴ تانک اوکراین را در محور کورسک منهدم کردیم رهبر طالبان: بر نقش عالمان دین در ثبات اجتماعی کشور تأکیدکرد تراژدی مافوق تصور جنایات‌ صهیونیست در ۳۵۰ روز جنگ در غزه سازمان ملل: خاورمیانه در آستانه فاجعه است انستیتوت صلح ایالات متحده: جامعه جهانی رویکرد روشنی برای برخورد با طالبان ندارد برخورد نامناسب نظامیان پاکستان با برخی از افغان‌ها با واکنش نیروهای امارت اسلامی مواجه شد معین مسلکی وزارت اقتصاد: دشمنان از طریق جنگ اقتصادی تلاش دارند تا مردم افغانستان را به زانو در بیاورند تاکید بر حفظ وحدت در افغانستان شیخ هبت‌الله: کشورهایی که ادعا دارند حقوق بشر در افغانستان نقض شده خود ناقض حقوق بشر هستند ترکمنستان ۱.۵ میلیارد دلار در پروژه‌های مشترک زیربنایی با افغانسستان سرمایه‌گذاری می‌کند

6

حمدالله محب: از جبهه مقاومت حمایت نمی‌کنم

  • کد خبر : 53971
  • 09 حوت 1402 - 12:22
حمدالله محب: از جبهه مقاومت حمایت نمی‌کنم

حمدالله محب مشاور امنیت ملی دولت غنی در گفتگو با «ولی الله ملک‌زی» نویسنده و تحلیلگر افغان اظهار داشت که از گروه مخالف هیئت حاکمه کنونی در افغانستان موسوم به «جبهه مقاومت» حمایت نمی‌کند زیرا پول و فرماندهی آن دست بیگانگان است. محب تصریح کرد: من از هیچ مقاومتی که اسلحه و فرماندهی و نقشه […]

حمدالله محب مشاور امنیت ملی دولت غنی در گفتگو با «ولی الله ملک‌زی» نویسنده و تحلیلگر افغان اظهار داشت که از گروه مخالف هیئت حاکمه کنونی در افغانستان موسوم به «جبهه مقاومت» حمایت نمی‌کند زیرا پول و فرماندهی آن دست بیگانگان است.

محب تصریح کرد: من از هیچ مقاومتی که اسلحه و فرماندهی و نقشه آن در دست بیگانگان باشد، حمایت نمی‌کنم. البته اگر امکانات خودمان را داشته باشیم، قضیه فرق می‌کند.

وی در ادامه اظهار داشت: پس از سقوط نظام جمهوریت کشورهای غربی حاضر به پذیرش اشرف غنی نشدند و حتی دولت دهلی که رابطه خوبی با کابل داشت نیز حاضر به پذیرفتن وی نبود.

محب در توضیح درباره چرایی پناه بردن اشرف غنی به امارات، به‌جای هند یا کشورهای غربی گفت: سیاست رسمی هند این است که هرکس در کابل قدرت دارد با همان طرف رابطه داشته باشد و ما دیگر در قدرت نبودیم؛ نروژ و سوئیس هم که کشورهای بی‌طرف به حساب می‌آیند به رئیس‌جمهور جای ندادند. پس به امارات رفت و به آنها پناه برد.

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=53971

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.