• امروز : شنبه, ۳۱ سنبله ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
کل 3656 امروز 12

اخبار ویژه

تیم ملی کرکت افغانستان در دومین بازی خود با افریقای جنوبی پیروز شد رئیس الوزرای طالبان: به هیچ کسی اجازه‌ی بحث نفاق‌افکنانه را نمی‌دهیم حنفی: از نهادهای مددرسان خواست به منظور ایجاد زمینه‌های کاری با امارت اسلامی همکاری کنند صندوق امانی افغانستان در سویس ۳۳۷ میلیون دالر سود کرده است وزارت دفاع روسیه:۱۲۴ تانک اوکراین را در محور کورسک منهدم کردیم رهبر طالبان: بر نقش عالمان دین در ثبات اجتماعی کشور تأکیدکرد تراژدی مافوق تصور جنایات‌ صهیونیست در ۳۵۰ روز جنگ در غزه سازمان ملل: خاورمیانه در آستانه فاجعه است انستیتوت صلح ایالات متحده: جامعه جهانی رویکرد روشنی برای برخورد با طالبان ندارد برخورد نامناسب نظامیان پاکستان با برخی از افغان‌ها با واکنش نیروهای امارت اسلامی مواجه شد معین مسلکی وزارت اقتصاد: دشمنان از طریق جنگ اقتصادی تلاش دارند تا مردم افغانستان را به زانو در بیاورند تاکید بر حفظ وحدت در افغانستان شیخ هبت‌الله: کشورهایی که ادعا دارند حقوق بشر در افغانستان نقض شده خود ناقض حقوق بشر هستند ترکمنستان ۱.۵ میلیارد دلار در پروژه‌های مشترک زیربنایی با افغانسستان سرمایه‌گذاری می‌کند روسیه: پیش‌بینی منفی غربی درباره افغانستان تحقق نیافته است

4

شلاق زدن جوانان در ملأعام از سوی طالبان

  • کد خبر : 53197
  • 27 دلو 1402 - 13:26
شلاق زدن جوانان در ملأعام از سوی طالبان

طالبان روز گذشته ۱۳ دختر و پسر را در بامیان در ملاء عام شلاق زدند. منابع در بامیان می‌گویند؛ ۵ دختر به اتهام پوشیدن لباس مردانه و فرار از منزل و همچنین ۷ پسر را به اتهام قماربازی در پارک ولایت بامیان و در ملأعام ۳۰ ضربه شلاق زدند. به گفته منابع، این دختران دو […]

طالبان روز گذشته ۱۳ دختر و پسر را در بامیان در ملاء عام شلاق زدند.
منابع در بامیان می‌گویند؛ ۵ دختر به اتهام پوشیدن لباس مردانه و فرار از منزل و همچنین ۷ پسر را به اتهام قماربازی در پارک ولایت بامیان و در ملأعام ۳۰ ضربه شلاق زدند.
به گفته منابع، این دختران دو ماه قبل توسط طالبان بازداشت شده بودند.

این منابع می‌افزایند طالبان قبل از شلاق زدن، اسم، اسم پدر و محل سکونت این افراد را در حضور شهروندان به خوانش گرفته و آنان را پس از تحقیر در حضور مردم شلاق زدند.

پیش از این ضیاءالدین بیگزاد رئیس اداره تربیت بدنی بامیان و عبدالله ایوبی مدیر پیشین امنیت شهری ریاست استخبارات طالبان باالفعل هنگام برقراری روابط نامشروع بازداشت شده بود اما بدون محاکمه آزاد شد. وضعیتی که نشان‌دهنده سیاست یک بام و دو هوا در حکومت طالبان را نشان میدهد.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=53197

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.