• امروز : پنج شنبه, ۲۹ سنبله ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل 3628 امروز 9

اخبار ویژه

۸ عضو داعش در حمله طالبان در ولایت فاریاب کشته شدند کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل: حوادث لبنان تکان‌دهنده و نقض قوانین بین‌المللی است رهبر طالبان: نیروهای امنیتی با مردم رفتار نیک داشته باشند رئیس‌جمهور ترکمنستان:جامعه جهانی با واقع بینی به افغانستان کمک کند علماء و بزرگان ولایت جوزجان خواستار توجه به پروژه‌های انکشافی در این ولایت شدند معین امور جوانان وزارت فرهنگ:۲۰ میلیون جوان در کشور واجد شرایط کار هستند برخی اعضای سازمان ملل از طالبان خواستند حقوق زنان را تامین کند معاون سیاسی ریاست‌الوزرا: تعامل مثبت با کشورها اولویت امارت اسلامی است استانکزی: نشست‌های مخالفان در خارج از افغانستان تاثیری ندارد برگزاری نشست کمیسیون سیاسی طالبان به ریاست مولوی عبدالکبیر وزارت عدلیه طالبان: شهرک خالد بن ولید در ولایت بلخ را دولتی اعلام کرد خیرخواه: حکومت طالبان از همه اقوام تشکیل شده است خالد مشعل: از مطالبات خود کوتاه نمی‌آییم ۹ شهید و ۲۷۵۰ زخمی در انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان تیم ملی فوتسال در دومین دیدار خود روز چهارشنبه با تیم ملی آرژانتین بازی می‌کند

3

طالبان: به دنبال توسعه روابط با کشورهای جهان

  • کد خبر : 53043
  • 25 دلو 1402 - 11:08
طالبان: به دنبال توسعه روابط با کشورهای جهان

به گزارش صدای پامیر، «ملاخیرالله خیرخواه» وزیر اطلاعات و فرهنگ حکومت طالبان و «پاول کلاومن بکن» کاردار نروژ درباره نشست دوحه برای افغانستان گفتگو کردند. کاردار نروژ اظهارداشت مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با فساد اداری، اجرای پروژه‌های توسعه‌ای و مدیریت مالی و بانکداری در پیشرفت افغانستان تاثیرگذار است. وی درباره نشست دوحه که ۲۹ […]

به گزارش صدای پامیر، «ملاخیرالله خیرخواه» وزیر اطلاعات و فرهنگ حکومت طالبان و «پاول کلاومن بکن» کاردار نروژ درباره نشست دوحه برای افغانستان گفتگو کردند.

کاردار نروژ اظهارداشت مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با فساد اداری، اجرای پروژه‌های توسعه‌ای و مدیریت مالی و بانکداری در پیشرفت افغانستان تاثیرگذار است.

وی درباره نشست دوحه که ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه با حضور بیش از ۲۲ کشور برگزار می‌شود نیز به وزیر اطلاعات و فرهنگ حکومت طالبان توضیحاتی ارائه کرد.

خیرخواه نیز گفت نقش نروژ در روند مذاکرات قطر و روابط حسنه با افغانستان قابل توجه است.

وزیر اطلاعات و فرهنگ حکومت طالبان همچنین تاکید کرد گفتگو و تفاهم راه حل اساسی برای حل مشکلات و چالش‌ها است.

وی افزود هر کشوری پس از جنگ با مشکلاتی مواجه است اما به طور تدریجی این مشکلات حل خواهد شد.

خیرخواه در ادامه نیز تاکید کرد حکومت افغانستان خواستار توسعه و تحکیم روابط با کشورهای جهان با در نظرداشت احترام متقابل است.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=53043

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.