• امروز : یکشنبه, ۸ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
کل 3763 امروز 9

اخبار ویژه

انتونیو گوترش: از طالبان خواست محدودیت‌های وضع‌شده برای زنان را بردارد وزیر امر به معروف و نهی از منکر: تطبیق شریعت اسلامی مسئولیت نظام اسلامی است برگزاری نشست شورای بازرگانان افغانستان در امارات متحده عربی وزیر سرحدات: افغانستان به نقطه وصل منطقه‌ای تبدیل می‌شود ۲ نیروی طالبان در درگیری با مرزبانان پاکستان کشته شدند وزارت خارجه طالبان: جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان نابخشودنی است بانک جهانی:از سال ۲۰۲۱ میلادی تا اکنون ۱٫۷ میلیارد دالر را برای مردم افغانستان کمک کردیم حقوقدان کانادایی مأموریت یوناما را در کابل آغاز کرد شخصیت‌های برجسته افغانستان ترور سید حسن نصرالله را در محکوم کردند ‌رئیس جمهور ونزوئلا : نتانیاهو قاتل است و ما را به یاد هیتلر می‌اندازد سفارت قیرغیزستان درکابل: یک محموله کمک‌های بشردوستانه این کشور وارد بلخ شد وزارت صنعت و تجارت: شهرک صنعتی هرات به زودی احداث می‌شود بازرگانان افغانستان از مسدود ماندن گذرگاه تورخم توسط پاکستان شکایت دارند فعالیت‌های فرهنگی در بدخشان رشد چشم‌گیر دارد تحریم‌های آمریکا علیه رسانه‌های روسیه به‌مثابه اعلان جنگ است

11

مسدود شدن شاهراه کابل – قندهار در اثر برفباری به روی ترافیک

  • کد خبر : 53840
  • 07 حوت 1402 - 13:35
مسدود شدن شاهراه کابل – قندهار در اثر برفباری به روی ترافیک

منابع محلی در غزنی می‌گویند که شاهراه کابل – قندهار در مربوطات این ولایت به دلیل برفباری شدید به روی ترافیک مسدود شده‌است. به گفته منابع، این شاهراه از صبح امروز دوشنبه ۷ حوت، به ویژه در کوتل روضه در نزدیکی شهر غزنی به روی ترافیک مسدود شده‌است. همچنین گفته شده که این شاهراه در […]

منابع محلی در غزنی می‌گویند که شاهراه کابل – قندهار در مربوطات این ولایت به دلیل برفباری شدید به روی ترافیک مسدود شده‌است.

به گفته منابع، این شاهراه از صبح امروز دوشنبه ۷ حوت، به ویژه در کوتل روضه در نزدیکی شهر غزنی به روی ترافیک مسدود شده‌است.

همچنین گفته شده که این شاهراه در منطقه “شش‌گاو” از مربوطات ولسوالی سید آباد نیز به روی ترافیک مسدود شده‌است.

به گفته منابع، دها موتر مسافربری و باربری در دو طرف کوتل روضه و نیز در منطقه شش‌گاو گیر مانده‌اند.

این دو منطقه در امتداد شاهراه کابل – قندهار برف گیر است و تردد موترها همواره در هنگام برفباری در آن، با مشکل مواجه می‌شوند.

گفتنی است که در نتیجه برفباری که از روز گذشته تا هنوز در ۲۴ ولایت آغاز شده، شاه‌هراه سالنگ و نیز برخی شاهراه‌ها و راه‌های مواصلاتی در مناطق مرکزی نیز به روی ترافیک مسدود شده‌است.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=53840

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.