• امروز : پنج شنبه, ۲۹ سنبله ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل 3641 امروز 9

اخبار ویژه

همکاری اسلام‌آباد و مسکو برای بهبود اوضاع افغانستان کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا بار دیگر بلینکن را در مورد خروج از افغانستان فراخواند مفتی اهل سنت عراق: حمایت از آرمان فلسطین بر اساس کلمه توحید بر همه مسلمانان واجب است مجمع عمومی سازمان ملل متحد: قطعنامه‌‌ی علیه رژیم صهیونیستی را تصویب کرد وزیر مهاجرین با سفیر قطر در کابل دیدار کرد واکنش طالبان به نگرانی اعضای شورای امنیت حقایق باید در نظر گرفته شود بانک مرکزی: ارزش افغانی در برابر دالر سه درصد افزایش یافته است وزیرخارجه: هیئت امارت اسلامی در نشست فارمت مسکو شرکت می‌کند حقانی: جامعه جهانی پذیرفته که افغانستان تهدیدی برای کشورهای دیگر نیست طالبان به نشست مشورتی فرمت مسکو در مورد افغانستان دعوت شدند وزیر داخله: جنگ در کشور پایان یافته و زمان بازسازی فرا رسیده است ۱۸۵ هزار پرونده در یک سال گذشته از سوی ستره محکمه حل و فصل شده است محمد نبی عمری: به مشورت و نظر مردم نیاز داریم ۸ عضو داعش در حمله طالبان در ولایت فاریاب کشته شدند کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل: حوادث لبنان تکان‌دهنده و نقض قوانین بین‌المللی است

15

توزیع ۵۰۰ تن مواد غذایی به نیازمندان از طرف بنیاد خیریه محمد بن راشد آل مکتوم

  • کد خبر : 55806
  • 11 حمل 1403 - 16:52
توزیع ۵۰۰ تن مواد غذایی به نیازمندان از طرف بنیاد خیریه محمد بن راشد آل مکتوم

سید احمد سیلاب نماینده این بنیاد می‌گوید که این کمک‌ها در چهار ولایت دیگر کشور نیز به نیازمندان توزیع خواهد شد. آقای سیلاب در این باره گفت: «کمک‌های بشردوستانه بنیاد خیریه محمد بن راشد آل مکتوم از هلمند آغاز شد که برای ۵۰۰ خانواده نه قلم مواد غذایی کمک می‌کنیم که شامل: آرد، روغن، چای […]

سید احمد سیلاب نماینده این بنیاد می‌گوید که این کمک‌ها در چهار ولایت دیگر کشور نیز به نیازمندان توزیع خواهد شد.

آقای سیلاب در این باره گفت: «کمک‌های بشردوستانه بنیاد خیریه محمد بن راشد آل مکتوم از هلمند آغاز شد که برای ۵۰۰ خانواده نه قلم مواد غذایی کمک می‌کنیم که شامل: آرد، روغن، چای سیاه، چای سبز، لوبیا، نخود، برنج و نمک شامل می‌باشند.»

دریافت‌کنندگان این کمک‌ها می‌گویند که در ماه رمضان با چالش‌های جدی اقتصادی روبه‌رو هستند.

لعل محمد ۵۵‌ساله باشنده ولسوالی مارجه هلمند که سرپرستی خانواده ۱۸ نفری را به دوش دارد، می‌گوید به علت چالش‌های اقتصادی، توان فراهم‌کردن یک وقت غذای خانواده‌اش را ندارد.

او از دریافت کمک از سوی بنیاد محمد بن راشد آل مکتوم، خرسند است.

لعل محمد باشنده هلمند گفت: «مدت پنج سال می‌شود که من در خانه خود گوشت نخورده‌ام.»

شماری دیگری از نیازمندانی که برای دریافت کمک از سوی این نهاد آمده‌اند، می‌گویند به علت فقر و بی‌کاری نمی‌توانند هزینه خانواده‌های خود را تامین کنند.

آنان از دیگر نهادهای کمک‌کننده نیز می‌خواهند تا به آنان کمک کنند.

صدیق‌الله باشنده هلمند گفت: «بی‌کاری است، کار نیست. در یک ماه یک روز کار می‌باشد که پنج‌صد به دست می‌آورم با آن چای بخرم، روغن، غله و یا تداوی مریض‌ام را بکنم؟ من چه کار کنم؟ خشک‌سالی و دربدری است.»

فرید احمد باشنده هلمند گفت: «این کمک‌ها برای ما مساکین بسیار فایده می‌رساند که حد اقل مصرف یک ماه رمضان ما می‌براید.»

بسته‌های کمکی در حالی از سوی بنیاد خیریه محمد بن راشد آل مکتوم برای نیازمندان توزیع می‌شود که این نهاد همه‌روزه در۵ ولایت کشور برای ۵هزار تن از افراد نیازمند نیز افطاری توزیع می‌کند.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=55806

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.