• امروز : دوشنبه, ۲ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 23 September - 2024
کل 3680 امروز 12

اخبار ویژه

رسانه نزدیک به طالبان: داعش از نام اسلام سوء استفاده می‌کند سرمایه‌گذاران افغانستان: در بازار مشترک ازبکستان و افغانستان فعالیت‌شان را آغاز کردند ریاست شرکت‌های امارتی: ۴۳ شرکت‌ در بخش‌های گوناگون فعالیت دارند وزارت اقتصاد: در یک سال اخیر تولید ناخالص داخلی ۲.۷درصد افزایش داشته است امارت اسلامی خواستار حضور در نشست سران بریکس شد وزارت امور خارجه: طالبان جان باختن کارگردان معدن در طبس ایران را تسلیت گفت رژیم صهیونیستی حملات خود را به لبنان تشدیدکرده است صندوق حمایت از کودکان سازمان‌ملل: ۳۴۳ هزار کودک مبتلا به سوء تغذیه افغان را بستری کردیم مولوی عبدالکبیر: بزرگان و علماء ولایات ننگرهار و لغمان دیدار کرد تیم ملی فوتسال افغانستان به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ راه یافت پناهندگان افغانستان و چالش‌های بهداشت روانی در آمریکا پژوهشگر و افغانستان شناس روس:مشروعیت طالبان در افغانستان تثبیت شده است سفیر جدید طالبان در ازبکستان وارد تاشکند شد حزب‌الله: مناطق مختلف شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد اوچا:دفتر هماهنگی کمک‌های سازمان ملل: دولت هالند ۱۵ میلیون یورو به افغانستان کمک کرد

13

رئیس جمهور قزاقستان:باید به وضعیت افغانستان توجه جدی شود

  • کد خبر : 58569
  • 03 جوزا 1403 - 0:27
رئیس جمهور قزاقستان:باید به وضعیت افغانستان توجه جدی شود

قاسم جومارت توکایف رئیس جمهور قزاقستان در دیدار با وزرای خارجه کشورهای عضو شانگهای تاکید کرد برای جلوگیری از بحران انسانی و ایجاد ثبات در افغانستان باید به شرایط این کشور توجه جدی صورت گیرد. وی افزود وضعیت در افغانستان نیازمند توجه دقیق است. ادامه تلاش‌ها برای جلوگیری از یک بحران انسانی و ایجاد شرایط […]

قاسم جومارت توکایف رئیس جمهور قزاقستان در دیدار با وزرای خارجه کشورهای عضو شانگهای تاکید کرد برای جلوگیری از بحران انسانی و ایجاد ثبات در افغانستان باید به شرایط این کشور توجه جدی صورت گیرد.

وی افزود وضعیت در افغانستان نیازمند توجه دقیق است. ادامه تلاش‌ها برای جلوگیری از یک بحران انسانی و ایجاد شرایط برای ثبات بلندمدت بسیار مهم است.

توکایف ادامه داد حمایت از ابتکار قزاقستان برای ایجاد یک مرکز منطقه‌ای سازمان ملل برای اهداف توسعه پایدار برای آسیای مرکزی و افغانستان در آلماتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

از سوی دیگر، سهیل شاهین رئیس دفتر سیاسی طالبان در قطر اظهار داشت که در حال حاضر در افغانستان صلح و ثبات تامین است و برای درک مشکلات این کشور باید با امارت اسلامی گفتگو شود.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=58569

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.