• امروز : یکشنبه, ۱۸ سنبله ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل 3492 امروز 10

اخبار ویژه

دیدار علماء و بزرگان ولایات فاریاب و جوزجان با عبدالسلام حنفی امیر خان متقی: با وزیر امور خارجه ترکمنستان دیدار کرد وزارت صحت عامه: چهل کارمند صحی برای آموزش به ایران اعزام شدند وزارت خارجه:طالبان علیه گروه‌های تروریستی اقدامی نکرده است روسیه:تصمیم قرقیزستان برای حذف طالبان از فهرست گروه‌های ممنوعه یک ضرورت بود شکایت مردم پامیر بدخشان از کم‌بود خدمات صحی ۱۷ دانش‌آموز درکنیا بر اثر آتش سوزی جان باختند هبت‌الله آخندزاده: بر دوری از اختلاف و اتحاد تأکیدکرد برنامه جهانی غذا:بیش از دوازده میلیون نفر با ناامنی شدید غذایی روبه‌رو خواهندشد کمیسیون عالی مبارزه با مواد مخدر:جامعه جهانی به تعهدات خود در مبارزه با مواد مخدر عمل کند وزیر تحصیلات عالی: کاربران شبکه‌های اجتماعی از جمله ایکس و فیسبوک مرتد هستند دوازده کشور عضو شورای امنیت خواستار لغو قانون امر به معروف و نهی از منکر طالبان شدند فدراسیون فوتبال افغانستان: تیم ملی فوتسال فردا با پاراگوئه بازی دوستانه دارد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطق جنوبی لبنان را هدف قرار دادند شکست تیم ملی فوتسال افغانستان برابر تایلند

5

۴۱ نفر کشته و زخمی در تظاهرات کشمیر

  • کد خبر : 58056
  • 24 ثور 1403 - 0:35
۴۱ نفر کشته و زخمی در تظاهرات کشمیر

تظاهرات در کشمیر تحت اشغال پاکستان در اعتراض به تعرفه‌های بالای برق، مالیات سنگین و مسائل دیگر، تشدید شده و تا اکنون ۴۱ کشته و زخمی بر جای گذاشته است. شبکه تلویزیونی ویون به برگزاری اعتراض‌ها در منطقه کشمیر پرداخت که به صحنه‌های خشونت و درگیری تبدیل شده است. این شبکه اعلام کرد درگیری معترضان […]

تظاهرات در کشمیر تحت اشغال پاکستان در اعتراض به تعرفه‌های بالای برق، مالیات سنگین و مسائل دیگر، تشدید شده و تا اکنون ۴۱ کشته و زخمی بر جای گذاشته است.

شبکه تلویزیونی ویون به برگزاری اعتراض‌ها در منطقه کشمیر پرداخت که به صحنه‌های خشونت و درگیری تبدیل شده است. این شبکه اعلام کرد درگیری معترضان با نیرو‌های پولیس در کشمیر به کشته و زخمی شدن ۴۱ نفر منجر شد.

تظاهرات در کشمیر تحت اشغال پاکستان در اعتراض به تعرفه‌های بالای برق، مالیات سنگین و مسائل دیگر، تشدید شده است. تظاهرکنندگان به راهپیمایی خود به سمت مظفرآباد ادامه می‌دهند. آنها با وجود موانع جاده‌ای ایجاد شده و شلیک گاز اشک آور از سوی پولیس به حرکت خود ادامه می‌دهند. همه این اقدامات نتوانسته است مانع حرکت این افراد شود. در برخی از مکانها، تظاهرکنندگان مثل اوباش عمل کردند و موترهای دولتی را سوزاندند و با نیرو‌های پولیس درگیرشدند. در این درگیری ها، چهل نفر ازجمله ۱۱ پولیس زخمی شدند. یک افسر پولیس نیز کشته شده است. تظاهرکنندگان نیز سلاح گرم حمل می‌کنند.

سیدهانت سیبال، خبرنگار تلویزیون ویون گفت: ۴۸ ساعت از زمانی سپری می‌شود که وضع بدتر شده است. شاهد وقوع شورش هستیم. مقامات پولیس به شدت از نیروی قهری استفاده می‌کنند. تظاهرکنندگان هم خشونت به خرج می‌دهند. اوضاع بسیار شکننده و خطرناک است. نیرو‌های پولیس به دنبال سرکوب کامل تظاهرکنندگان هستند. این تظاهرات در اعتراض به تورم بالا و قیمت اقلامی ازقبیل گندم و مواردی مثل قیمت مواد سوخت است. نکته اصلی مطرح این است که آیا این اعتراض‌ها گسترش خواهد یافت یا بدتر خواهد شد. مسئولان به دنبال خاتمه دادن به این اعتراض‌ها هستند.

 

آژانس خبری پامیر – اموربین الملل

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=58056

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.