• امروز : سه شنبه, ۳ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 24 September - 2024
کل 3693 امروز 13

اخبار ویژه

بزرگان و علمای ولایت بغلان خواستار ساخت شفاخانه و مکاتب در این ولایت شدند مسئول سیاست خارجی اروپا نسبت به تشدید تنش‌ها در منطقه هشدار داد والی هرات: دومین قطار ترانزیتی حامل مواد معدنی افغانستان عازم ترکیه شد ژاپن برای حضور افغانستان در کنفرانس تغییرات اقلیمی تلاش می‌کند گسترش همکاری‌ اقتصادی ایران و افغانستان در انرژی و محیط زیست تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۴ روز چهارشنبه‌باتیم پاراگوئه بازی می‌کند سازمان بین‌المللی مهاجرت:در هفته دوم ماه سپتمبر۸۶هزار افغانستانی از ایران و پاکستان بازگشتند سناتور سابق پاکستانی: سیاست‌ ما در افغانستان، شکست خورده است مسدود ماندن گذرگاه تورخم میلیون‌ها دالر به بازرگانان و کشاورزان زیان وارد شده است وزارت خارجه طالبان:از دعوت نشدن در هفتادونهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل انتقادکرد دیدار سرپرست وزارت معادن با مسئولان قرارداد دوم مس‌عینک وزارت صحت عامه طالبان: ۶ دوره واکسیناسیون فلج اطفال در سراسر افغانستان به انجام شده است چین: کشورهای آسیب‌زننده به محیط زیست افغانستان پاسخگو باشند رسانه نزدیک به طالبان: داعش از نام اسلام سوء استفاده می‌کند سرمایه‌گذاران افغانستان: در بازار مشترک ازبکستان و افغانستان فعالیت‌شان را آغاز کردند

11

براثر غرق شدن یک قایق در ولسوالی مومندره ننگرهار سیزده نفر جان باختند

  • کد خبر : 59072
  • 13 جوزا 1403 - 0:46
براثر غرق شدن یک قایق در ولسوالی مومندره ننگرهار سیزده نفر جان باختند

در نتیجه غرق شدن یک قایق  روز شنبه در ولسوالی مومندره ننگرهار، سیزده نفر به‌شمول زنان و کودکان جان باختند. این رویداد در منطقه بیله در ولسوالی مومندره ننگرهار رخ داده است. احسان‌الله ساجد رییس اطلاعات و فرهنگ ننگرهار در باره این رویداد گفته است که ۱۳ سرنشین این قایق نجات یافته‌اند و عملیات نجات […]

در نتیجه غرق شدن یک قایق  روز شنبه در ولسوالی مومندره ننگرهار، سیزده نفر به‌شمول زنان و کودکان جان باختند.

این رویداد در منطقه بیله در ولسوالی مومندره ننگرهار رخ داده است.

احسان‌الله ساجد رییس اطلاعات و فرهنگ ننگرهار در باره این رویداد گفته است که ۱۳ سرنشین این قایق نجات یافته‌اند و عملیات نجات هم‌چنان ادامه دارد.

رییس اطلاعات و فرهنگ ننگرهار افزوده است که این قایق به‌شمول زنان و کودکان، حدود ۲۵ سرنشین داشت؛ اما مسوول شفاخانه ولسوالی مومندره ننگرهار گفته است که شمار سرنشینان این قایق به ۳۰ نفر می‌رسید.

احسان‌الله ساجد در باره این رویداد افزود: «یک قایق غرق شده که حدود ۲۵ سرنشین داشت، سیزده نفر نجات داده شده‌اند که وضعیت شان خوب است. جسد هشت نفر بیرون کشیده شده و پنج نفر دیگر هنوز ناپدید هستند.»

ولس میر مسوول شفاخانه ولسوالی مومندره گفته است که تعداد سرنشینان این قایق تقریبن به ۳۰ نفر می‌رسید و تا اکنون ۷ جسد به این شفاخانه منتقل شده است.

او افزود: «در منطقه بیله یک قایق غرق شده که تقریبن ۳۰ نفر در آن حضور داشتند. هفت جسد و یازده زخمی به رسیده است.»

باشنده‌های این ولسوالی (مومندره) در حالی خواستار ساخت پل هستند که پیش از این یک آموزگار مکتب نیز در دریای این ولسوالی جان خود را از دست داده بود.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=59072

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.