Wednesday, 26 June , 2024
امروز : چهارشنبه, ۶ سرطان , ۱۴۰۳ - 20 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 59794
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار افغانستان تاریخ انتشار : 17 ژوئن 2024 - 21:49 |

عبدالسلام حنفی:فساد در کشور خاتمه یافته و هیچ فردی نمی‌تواند زورگویی کند

عبدالسلام حنفی:فساد در کشور خاتمه یافته و هیچ فردی نمی‌تواند زورگویی کند

آقای حنفی در برنامه تکمیل کار بازسازی چهارراهی پشتونستان و جاده نادر پشتون افزود که امارت اسلامی برای بازسازی همه شهرها و پیش‌رفت کشور تلاش می‌ورزد.

معاون اداری ریاست‌الوزرا در این باره گفت:امارت اسلامی بخاطر ساختن شهرهای خود متعهد است و ما ان شاءالله تلاش می‌کنیم که تمام جاده‌ها و شهرهای کشور را بازسازی کنیم و خواهان یک افغانستان آباد هستیم.

عبدالسلام حنفی هم‌چنان تاکید می‌ورزد که زمینه خوب برای سرمایه‌گذاری در کشور فراهم شده و از سرمایه‌گذاران می‌خواهد تا در کشور سرمایه‌گذاری کنند.

آقای حنفی افزود: ما همیشه سکتور خصوصی را حمایت می‌کنیم و در پهلوی امارت اسلامی، سکتور خصوصی، تاجران و سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند یکجا برای پیش‌رفت افغانستان سرمایه‌گذاری کنند.

ولی گل جواد رییس کلتوری شهرداری کابل در این برنامه نقش سکتور خصوصی را در بازسازی و پیش‌رفت کشور مهم می‌داند.

آقای جواد می‌افزاید که شهرداری کابل برای بازسازی و زیبایی شهر کابل متعهد است.

رییس کلتوری شهرداری کابل در این باره گفت:چهارراهی پشتونستان که در کابل موقعیت دارد، در این چهارراهی صد فیصد یک تفاوت به وجود آمده و یک سرمایه‌ گزاف در آن به مصرف رسیده است که الحمدالله به چهارراهی پیش‌رفت دنیا مقایسه می‌شود و یک دست‌آورد بزرگ برای شهروندان کابل است.

ضیاءالدین رحمانی باشنده کابل گفت: امروز چهارراهی پشتونستان افتتاح شده و واقعین ما خوش‌حال هستیم، وقت که وطن ما جور می‌شود بسیار خوب است.

شهرداری کابل با همکاری یک شرکت خصوصی، چهارراهی پشتونستان و سه هزار و دوصد متر جاده نادر پشتون را بازسازی کرده که حدود بیست میلیون افغانی در آن به مصرف رسیده است.

 

آژانس خبری پامیر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا دروغ باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.