• امروز : جمعه, ۲۷ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل 3987 امروز 10

اخبار ویژه

جنبش اعتراضی چمن: پاکستان در صدد غصب و تصرف خاک چمن است روسیه: آمریکا بر اقدامات اسرائیل سرپوش می‌گذارد غلامی ستاره تیم ملی فوتسال افغانستان به باشگاه (limones 5 agency) اسپانیا پیوست اوچا:دولت آلمان ۱۱٫۲ میلیون دالر به افغانستان کمک کرده است شهادت یحیی سنوار در نبرد با ارتش رژیم صهیونیستی فرماندهی پلیس نیمروز: ۱۲ تن مواد مخدر در این ولایت کشف و امحا شد در دو ماه گذشته ۹۵۰۰ تُن پیاز از قندهار به کشورهای پاکستان و هند صادر شده است وزارت صنعت:در شش ماه نخست سال جاری به ارزش ۸۰ میلیون دالر زعفران از افغانستان صادر شده است بازگشایی راه تورخم پس از دو ماه معاون سیاسی ریاست‌الوزرا:دو عضو دائم شورای امنیت با امارت اسلامی همکاری می‌کنند بازگشت بیش از ۵۷۴ هزار پناهجوی افغانستان از ایران و پاکستان یوناما: خواستار حضور افغانستان در نشست آتی تغییرات اقلیمی شد رهبر جنبش تحفظ پشتون‌‌ها: خواستار حمایت اقوام غیر پشتون افغانستان از این جنبش شد ملاعبدالغنی برادر:کشت خشخاش به صفر رسیده است وزارت صنعت: افغانستان در نمایشگاه بین‌المللی ترکیه شرکت می‌کند

3

مشاعره گل گلاب در ارزگان برگزار شد

  • کد خبر : 59469
  • 21 جوزا 1403 - 16:20
مشاعره گل گلاب در ارزگان برگزار شد

ریاست اطلاعات و فرهنگ ارزگان از برگزاری برنامه سالانه مشاعره گل گلاب در این ولایت خبر داد. به گفته مسوولان این ریاست، در این برنامه علاوه بر شاعران ارزگان، علاقه‌مندان شعر و ادب از ولایت‌های همجوار نیز شرکت داشتند. پیام‌هایی مانند آزادی وطن، آموزش، پیشرفت و تشویق جوانان از طریق شعر با شرکت‌کنندگان این برنامه […]

ریاست اطلاعات و فرهنگ ارزگان از برگزاری برنامه سالانه مشاعره گل گلاب در این ولایت خبر داد.

به گفته مسوولان این ریاست، در این برنامه علاوه بر شاعران ارزگان، علاقه‌مندان شعر و ادب از ولایت‌های همجوار نیز شرکت داشتند.

پیام‌هایی مانند آزادی وطن، آموزش، پیشرفت و تشویق جوانان از طریق شعر با شرکت‌کنندگان این برنامه به اشتراک گذاشته شد.

آغا ولی قریشی رییس اطلاعات و فرهنگ ارزگان گفت: «چنین گردهم‌آیی‌هایی را در سطح کشور ترتیب خواهیم داد و تلاش می‌کنیم که از هر گوشه‌ای از کشور هم‌وطنان خود را به ولایت ارزگان دعوت کرده و میزبان آن‌ها باشیم.»

لعل محمد معصومی شاعر گفت: «وطن ما از لعل‌ها پر است اگر علم بیاموزیم، از وطن ما نیز جاپان ساخته می‌شود.»

مسوولان محلی ارزگان برگزاری این گونه برنامه‌های ادبی را در راستای تقویت وحدت و وطن‌دوستی مفید دانسته و بر گسترش آن تاکید می‌ورزند.

آنان از شاعران می‌خواهند که پیش‌رفت‌های کشور را به‌زبان شعر منعکس کنند.

عنایت‌الله شجاع والی ارزگان گفت: «با مردم خود رفتار خوبی داشته باشید، دست از سر ملت بردارید. دیگر در این ملت جایی برای زجر کشیدن نیست.»

برنامه شعرخوانی گل گلاب در ورزشگاه شهر ترینکوت برگزار شد و علاوه بر شعرخوانی، پارچه‌های تمثیلی نیز توسط هنرمندان تا نیمه‌های شب به نمایش گذاشته شد.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=59469

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.