• امروز : پنج شنبه, ۲۹ سنبله ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل 3641 امروز 9

اخبار ویژه

همکاری اسلام‌آباد و مسکو برای بهبود اوضاع افغانستان کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا بار دیگر بلینکن را در مورد خروج از افغانستان فراخواند مفتی اهل سنت عراق: حمایت از آرمان فلسطین بر اساس کلمه توحید بر همه مسلمانان واجب است مجمع عمومی سازمان ملل متحد: قطعنامه‌‌ی علیه رژیم صهیونیستی را تصویب کرد وزیر مهاجرین با سفیر قطر در کابل دیدار کرد واکنش طالبان به نگرانی اعضای شورای امنیت حقایق باید در نظر گرفته شود بانک مرکزی: ارزش افغانی در برابر دالر سه درصد افزایش یافته است وزیرخارجه: هیئت امارت اسلامی در نشست فارمت مسکو شرکت می‌کند حقانی: جامعه جهانی پذیرفته که افغانستان تهدیدی برای کشورهای دیگر نیست طالبان به نشست مشورتی فرمت مسکو در مورد افغانستان دعوت شدند وزیر داخله: جنگ در کشور پایان یافته و زمان بازسازی فرا رسیده است ۱۸۵ هزار پرونده در یک سال گذشته از سوی ستره محکمه حل و فصل شده است محمد نبی عمری: به مشورت و نظر مردم نیاز داریم ۸ عضو داعش در حمله طالبان در ولایت فاریاب کشته شدند کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل: حوادث لبنان تکان‌دهنده و نقض قوانین بین‌المللی است

11

۸ نظامی اسراییل در جنوب غزه کشته شدند

  • کد خبر : 59693
  • 26 جوزا 1403 - 15:46
۸ نظامی اسراییل در جنوب غزه کشته شدند

منابع خبری از انفجار یک موتر نظامی ارتش اسرائیل در جنوب نوار غزه و کشته شدن ۸ نظامی خبر دادند. به گزارش شبکه المیادین، رسانه‌های اسراییلی امروز گزارش دادند که یک موشک ضدزره به یک موتر نظامی ارتش اسرائیل از نوع «ببر» در جنوب نوار غزه اصابت و باعث انفجار آن شد. به گفته این […]

منابع خبری از انفجار یک موتر نظامی ارتش اسرائیل در جنوب نوار غزه و کشته شدن ۸ نظامی خبر دادند.

به گزارش شبکه المیادین، رسانه‌های اسراییلی امروز گزارش دادند که یک موشک ضدزره به یک موتر نظامی ارتش اسرائیل از نوع «ببر» در جنوب نوار غزه اصابت و باعث انفجار آن شد.
به گفته این رسانه ها، در این عملیات مقاومت فلسطین، هشت نظامی ارتش اسرائیل در داخل این موتر کشته شده و در آتش سوختند.
در همین راستا، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز شنبه اعلام کرد که یک بلدوزر ارتش اسرائیل از نوع «دی ۹» را با راکت الیاسین ۱۰۵ در منطقه تل السلطان در غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه منهدم کرد. این منطقه هم اکنون شاهد درگیری شدید رزمندگان مقاومت و نظامیان است.
منابع خبری بامداد امروز شنبه نیز گزارش داده بودند که در پی حمله موشکی گردان‌های القسام بر پایگاه نظامی «کیسوفیم» ارتش اسرائیل در اطراف نوار غزه، آتش‌سوزی در این پایگاه روی داده است.
آژانس خبری پامیر-امور بین‌الملل
لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=59693

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.