• امروز : دوشنبه, ۲ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 23 September - 2024
کل 3668 امروز 0

اخبار ویژه

سفیر جدید طالبان در ازبکستان وارد تاشکند شد حزب‌الله: مناطق مختلف شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد اوچا:دفتر هماهنگی کمک‌های سازمان ملل: دولت هالند ۱۵ میلیون یورو به افغانستان کمک کرد ساختمان پارک ملی واخان تکمیل شد برای نخستین بار شفاخانه کادری دانشکده طب دانشگاه هرات فعال شد وزیر خارجه روسیه: هیچ کس خواهان وقوع جنگ هسته‌ای نیست اردوغان: اسرائیل قصد گسترش جنگ را در منطقه دارد یوناما: بر پشتیبانی درازمدت از مردم افغانستان تأکیدکرد وزارت معادن:این وزارت دست حلقه‌های مافیایی را از معادن‌ افغانستان کوتاه کرده است انتقاد سهیل شاهین از عدم عوت به نشست مجمع عمومی سازمان ملل معاون وزیر حج و اوقاف طالبان:در شرایط کنونی وحدت مسلمانان از همیشه مهم‌تر است منیر اکرم: به گفتگو با طالبان متعهد هستیم تیم ملی کرکت افغانستان در دومین بازی خود با افریقای جنوبی پیروز شد رئیس الوزرای طالبان: به هیچ کسی اجازه‌ی بحث نفاق‌افکنانه را نمی‌دهیم حنفی: از نهادهای مددرسان خواست به منظور ایجاد زمینه‌های کاری با امارت اسلامی همکاری کنند

7

۵۰ هزار گردش‌گر در روزهای عید قربان از جاذبه‌های ولایت کنر بازدیدکردند

  • کد خبر : 59987
  • 02 سرطان 1403 - 0:31
۵۰ هزار گردش‌گر در روزهای عید قربان از جاذبه‌های ولایت کنر بازدیدکردند

مسوولان ریاست اطلاعات و فرهنگ کنر می‌گویند که برای استقبال گردش‌گران کمیته‌های ویژه‌ای را گماشته بودند تا آن‌ها بتواند به راحتی از جاذبه‌های این ولایت دیدار کنند. جنت گل فدا آمر اطلاعات ریاست اطلاعات و فرهنگ کنر گفت: «تا اکنون نزدیک به پنجاه هزار گردش‌گر به کنر آمده‌اند و از دره‌ها، کوهستان‌ها و آبشارهای کنر […]

مسوولان ریاست اطلاعات و فرهنگ کنر می‌گویند که برای استقبال گردش‌گران کمیته‌های ویژه‌ای را گماشته بودند تا آن‌ها بتواند به راحتی از جاذبه‌های این ولایت دیدار کنند.

جنت گل فدا آمر اطلاعات ریاست اطلاعات و فرهنگ کنر گفت: «تا اکنون نزدیک به پنجاه هزار گردش‌گر به کنر آمده‌اند و از دره‌ها، کوهستان‌ها و آبشارهای کنر لذت برده‌اند.»

شماری گردش‌گران داخلی، زیبایی‌های طبیعی کنر را می‌ستایند و از تامین امنیت سراسری در کشور خرسند هستند.

سمیع‌الله گردش‌گر گفت: «ماشاءالله، کنر همان‌طور که از نامش پیداست، ولایتی سرسبز است. سرسبز بود، در آنجا گردش‌های خوبی داشتیم و لذت بسیاری بردیم.»

زلگی گردش‌گر گفت: «زندگی همین لذت است که به گردش برویم و خوش باشیم. مردم از ننگرهار، قندهار، پکتیا و هر ولایت آمده‌اند. این‌جا جای بسیار زیبایی است.»

دره سبز، دریای خروشان، کوهای پوشیده از جنگل‌های طبیعی، دامنه‌های سبز کوه‌ها و هوای سرد، از ویژگی‌ها کنر است که پای هزاران شهروند کشور را به این ولایت می‌کشاند.

شماری از گردش‌گرانی که به کنر آمده‌اند می‌گویند که رفتن به ولایت‌های گوناگون، سبب اتحاد، شناخت و هم‌پذیری میان اقوام و باشندگان ولایت‌ها می‌شود.

شکور غورزنگ گردشگر گفت: «در چنین روزهای خوب و شیرین، رفت‌وآمد جوانان میان ولایات مختلف باعث افزایش محبت و تقویت روابط می‌شود.»

گردشگرانی که به کنر آمده‌اند می‌گویند در صورت ساخت جاده‌های منتهی این مناطق سیاحتی و فراهم‌شدن سهولت‌ها از جمله برق، شمار گردش‌گران داخلی افزایش خواهد یافت و توجه گردش‌گران خارجی را نیز به خود جلب خواهد کرد.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=59987

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.