• امروز : یکشنبه, ۸ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
کل 3754 امروز 12

اخبار ویژه

‌رئیس جمهور ونزوئلا : نتانیاهو قاتل است و ما را به یاد هیتلر می‌اندازد سفارت قیرغیزستان درکابل: یک محموله کمک‌های بشردوستانه این کشور وارد بلخ شد وزارت صنعت و تجارت: شهرک صنعتی هرات به زودی احداث می‌شود بازرگانان افغانستان از مسدود ماندن گذرگاه تورخم توسط پاکستان شکایت دارند فعالیت‌های فرهنگی در بدخشان رشد چشم‌گیر دارد تحریم‌های آمریکا علیه رسانه‌های روسیه به‌مثابه اعلان جنگ است عفو بین‌الملل: از کشورهای جهان خواست از همه‌گزینه‌ها برای پایان نقض حقوق‌بشر در افغانستان استفاده کند بورل: هیچ قدرتی حتی دولت امریکا قادر به مهار رژیم اسرائیل نیست و از این وضعیت ابراز تأسف کرد کشورهای سوریه، یمن و عراق در پی شهادت سید حسن نصرالله ۳ روز عزای عمومی اعلام کردند شکایت کشاورزان از نبود بازار مناسب برای فروش محصولات خود امارت اسلامی: اظهارات نخست‌وزیر پاکستان مبنی بر حضور گروه‌های هراس‌افگن در افغانستان را رد کرد وزیر خارجه: روابط امارت اسلامی با روسیه در سطح خوبی قرار دارد روسیه: جایگزینی برای گفتگو با طالبان وجود ندارد اهدای جایزه آزادی بیان بریتانیا و کانادا به رسانه‌های مستقل افغانستان فدراسیون تکواندوی افغانستان: سه تکواندوکار کشور در مسابقات ایران مدال برنز گرفتند

12

اداره ملی امتحانات آخرین مرحله آزمون کانکور ۱۴۰۳در پایتخت برگزار شد

  • کد خبر : 61161
  • 23 سرطان 1403 - 0:28
اداره ملی امتحانات آخرین مرحله آزمون کانکور ۱۴۰۳در پایتخت برگزار شد

آزمون امروز در میان داوطلبان متفرقه، خارج از مرز، غیرحاضران ولایت‌ها، فارغان صنف چهارده و فارغان مدارس دینی برگزار شده است. عبدالباقی حقانی سرپرست اداره ملی امتحانان گفته است که نتیجه نهایی آزمون کانکور سال جاری تا ده روز آینده اعلام می‌شود. سرپرست اداره ملی امتحانات افزود: «امسال جوانان خیلی دل‌چسپی به این آزمون داشتند. […]

آزمون امروز در میان داوطلبان متفرقه، خارج از مرز، غیرحاضران ولایت‌ها، فارغان صنف چهارده و فارغان مدارس دینی برگزار شده است.

عبدالباقی حقانی سرپرست اداره ملی امتحانان گفته است که نتیجه نهایی آزمون کانکور سال جاری تا ده روز آینده اعلام می‌شود.

سرپرست اداره ملی امتحانات افزود: «امسال جوانان خیلی دل‌چسپی به این آزمون داشتند. ما آزمون را به پنج دوره تقسیم کرده بودیم که این آخرین دوره بود که بیش صدهزار جوان در مجموع در این آزمون شرکت کردند.»

اسدالله که پاهای خود را در نتیجه انفجار مرمی هاوان از دست داده و از پکتیا برای سپری کردن آزمون به کابل آمده است، گفت: «می‌خواهم در آینده داکتر شوم و به مردم خدمت کنم. آرزو دارم کشورم را آباد و صلح‌آمیز ببینم.»

هم‌زمان برخی از شرکت کننده‌های آزمون کانکور از امارت اسلامی ‌خواسته‌اند تا روند اخذ آزمون را در سال‌های آینده ساده‌تر سازد.

محبت‌الله شرکت کننده‌ها آزمون کانکور گفت: «سوال‌ها زیاد است، ۱۶۰ سوال است، تقاضا داریم که کم شود و هم‌چنان زمینه‌های دیگر را نیز برای جوانان فراهم سازند.»

محمدمصدق یکی دیگر از شرکت کننده‌ها می‌گوید: «مکتب‌های دخترانه باز شوند تا آنان آموزش ببینن و تحصیلات عالی داشته باشند چون یک جامعه بدون زن و دختر هیچ است.»

بر بنیاد آمار اداره ملی امتحانات، بیش از صدهزار نفر در آزمون کانکور سال ۱۴۰۳ شرکت کرده‌اند و نتیجه این آزمون تا ده روز دیگر اعلام می‌شود.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=61161

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.