• امروز : دوشنبه, ۲ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 23 September - 2024
کل 3675 امروز 7

اخبار ویژه

وزارت امور خارجه: طالبان جان باختن کارگردان معدن در طبس ایران را تسلیت گفت رژیم صهیونیستی حملات خود را به لبنان تشدیدکرده است صندوق حمایت از کودکان سازمان‌ملل: ۳۴۳ هزار کودک مبتلا به سوء تغذیه افغان را بستری کردیم مولوی عبدالکبیر: بزرگان و علماء ولایات ننگرهار و لغمان دیدار کرد تیم ملی فوتسال افغانستان به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ راه یافت پناهندگان افغانستان و چالش‌های بهداشت روانی در آمریکا پژوهشگر و افغانستان شناس روس:مشروعیت طالبان در افغانستان تثبیت شده است سفیر جدید طالبان در ازبکستان وارد تاشکند شد حزب‌الله: مناطق مختلف شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد اوچا:دفتر هماهنگی کمک‌های سازمان ملل: دولت هالند ۱۵ میلیون یورو به افغانستان کمک کرد ساختمان پارک ملی واخان تکمیل شد برای نخستین بار شفاخانه کادری دانشکده طب دانشگاه هرات فعال شد وزیر خارجه روسیه: هیچ کس خواهان وقوع جنگ هسته‌ای نیست اردوغان: اسرائیل قصد گسترش جنگ را در منطقه دارد یوناما: بر پشتیبانی درازمدت از مردم افغانستان تأکیدکرد

5

به دلیل کمبود بودجه یازده میلیون نفر در افغانستان از کمک‌های اضطراری باز می‌مانند

  • کد خبر : 61814
  • 26 سرطان 1403 - 2:53
به دلیل کمبود بودجه یازده میلیون نفر در افغانستان از کمک‌های اضطراری باز می‌مانند

سازمان جهانی غذا می‌گوید که به دلیل کمبود بودجه، ۱۱ میلیون نفر در افغانستان از کمک‌های اضطراری باز می‌مانند. این سازمان با نشر گزارشی گفته که با بودجه ارائه شده از سوی تمویل کنندگان جهانی، فقط می‌تواند از یک میلیون گرسنه در افغانستانی زیر کنترل طالبان حمایت کند. بر بنیاد گزارش، ۱٫۴ میلیون مادر و […]

سازمان جهانی غذا می‌گوید که به دلیل کمبود بودجه، ۱۱ میلیون نفر در افغانستان از کمک‌های اضطراری باز می‌مانند.

این سازمان با نشر گزارشی گفته که با بودجه ارائه شده از سوی تمویل کنندگان جهانی، فقط می‌تواند از یک میلیون گرسنه در افغانستانی زیر کنترل طالبان حمایت کند.

بر بنیاد گزارش، ۱٫۴ میلیون مادر و کودک؛ دیگر برای جلوگیری از سوءتغذیه، غذای مغذی تخصصی دریافت نمی‌کنند، در حالی که نرخ سوءتغذیه همچنان بالا است.

گزارش همچنین افزوده که بحران آب و هوا چالش‌ها را برای جوامع در سراسر افغانستان تشدید می‌کند و شرایط آب و هوایی نامنظم اکنون به یک امر عادی تبدیل شده‌است.

سازمان جهانی غذا تاکید کرده که به ۶۱۷ میلیون دالر امریکایی نیاز دارد تا تمام برنامه‌های خود را تا دسمبر ۲۰۲۴ حفظ کند.

این در حالی است که پیش از این دفتر هماهنگی کمک‌های بشردوستانه افغانستان گفته بود که در سال ۲۰۲۴ نزدیک به ۲۴ میلیون نفردر افغانستان به کمک‌های غذایی نیاز خواهند داشت.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=61814

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.