• امروز : شنبه, ۷ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
کل 3749 امروز 7

اخبار ویژه

تحریم‌های آمریکا علیه رسانه‌های روسیه به‌مثابه اعلان جنگ است عفو بین‌الملل: از کشورهای جهان خواست از همه‌گزینه‌ها برای پایان نقض حقوق‌بشر در افغانستان استفاده کند بورل: هیچ قدرتی حتی دولت امریکا قادر به مهار رژیم اسرائیل نیست و از این وضعیت ابراز تأسف کرد کشورهای سوریه، یمن و عراق در پی شهادت سید حسن نصرالله ۳ روز عزای عمومی اعلام کردند شکایت کشاورزان از نبود بازار مناسب برای فروش محصولات خود امارت اسلامی: اظهارات نخست‌وزیر پاکستان مبنی بر حضور گروه‌های هراس‌افگن در افغانستان را رد کرد وزیر خارجه: روابط امارت اسلامی با روسیه در سطح خوبی قرار دارد روسیه: جایگزینی برای گفتگو با طالبان وجود ندارد اهدای جایزه آزادی بیان بریتانیا و کانادا به رسانه‌های مستقل افغانستان فدراسیون تکواندوی افغانستان: سه تکواندوکار کشور در مسابقات ایران مدال برنز گرفتند حزب الله: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به شهدای بزرگ و جاویدالاثر خود پیوست شهباز شریف: طالبان حقوق زنان را رعایت کند و دولت فراگیر بسازد گشت‌زنی هواپیمای بدون‌سرنشین در آسمان غرب افغانستان مشاور سابق امنیت ملی ترامپ خواستار تضعیف طالبان شد اداره محیط‌زیست:برنامه شش ماهه برای مقابله با آلودگی هوا در زمستان روی دست داریم

7

علما و بزرگان اهل تشیع با معاون سیاسی ریاست‌الوزرادیدارکردند

  • کد خبر : 60894
  • 21 سرطان 1403 - 1:14
علما و بزرگان اهل تشیع با معاون سیاسی ریاست‌الوزرادیدارکردند

شماری از علما و متنفذین اهل تشیع در دیدار با مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست‌الوزرا پیرامون موضاعات گوناگون از جمله برگزاری مراسم عاشورا و تامین امنیت آن، گفت‌وگو کردند. مولوی عبدالکبیر در این دیدار از تامین امنیت مراسم عاشورا اطمینان داده و گفته است که نهادهای امنیتی دست به کار شده‌اند. حمدالله فطرت معاون سخنگوی […]

شماری از علما و متنفذین اهل تشیع در دیدار با مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست‌الوزرا پیرامون موضاعات گوناگون از جمله برگزاری مراسم عاشورا و تامین امنیت آن، گفت‌وگو کردند.

مولوی عبدالکبیر در این دیدار از تامین امنیت مراسم عاشورا اطمینان داده و گفته است که نهادهای امنیتی دست به کار شده‌اند.

حمدالله فطرت معاون سخنگوی امارت اسلامی گفته است که در این دیدار، علما و متنفذین اهل تشیع دیدگاه‌های شان را در پیوند برگزاری مراسم عاشورا با معاون سیاسی ریاست‌الوزرا شریک ساختند.

معاون سخنگوی امارت اسلامی افزود: «در این دیدار، بزرگانی که آمده بودند تلاش امارت اسلامی در تامین امنیت را ستایش کردند و از هر گونه همکاری در تامین امنیت و نظم مراسم عاشورا اطمینان دادند.»

محمد عارف یکی از باشنده‌های کابل گفت: «نیروهای امارت اسلامی از روز اول محرم آمدند و در مسجد ما توظیف شدند. از استخبارت و از پولیس نیروها آمده و هماهنگی داریم.»

از سویی‌هم مسوولان برخی تکیه‌خانه‌ها و عالمان دین بر این باور اند که از بهر برگزاری بهتر مراسم عاشورا، هماهنگی لازم باید میان مردم و نهادهای امنیتی وجود داشته باشد.

ناظرحسین عالم دین در این رابطه گفت:«مردم باید سر دولت امارت اسلامی اعتماد داشته باشد و دولت امارت و نیروهای امنیتی سر مردم باور داشته باشد. تا اعتماد و باور نباشد، امنیت بوجود نمیاید.»

امروز با چهارمین روز ماه محرم برابر است و روزهای ماه محرم از سوی شهروندان اهل تشیع به‌منظور یاد بود از شهادت امام حسین نواده پیامبر بزرگ اسلام، همه‌ساله با مراسم‌های ویژه برگزار می‌شود.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=60894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.