• امروز : سه شنبه, ۳ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 24 September - 2024
کل 3688 امروز 8

اخبار ویژه

تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۴ روز چهارشنبه‌باتیم پاراگوئه بازی می‌کند سازمان بین‌المللی مهاجرت:در هفته دوم ماه سپتمبر۸۶هزار افغانستانی از ایران و پاکستان بازگشتند سناتور سابق پاکستانی: سیاست‌ ما در افغانستان، شکست خورده است مسدود ماندن گذرگاه تورخم میلیون‌ها دالر به بازرگانان و کشاورزان زیان وارد شده است وزارت خارجه طالبان:از دعوت نشدن در هفتادونهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل انتقادکرد دیدار سرپرست وزارت معادن با مسئولان قرارداد دوم مس‌عینک وزارت صحت عامه طالبان: ۶ دوره واکسیناسیون فلج اطفال در سراسر افغانستان به انجام شده است چین: کشورهای آسیب‌زننده به محیط زیست افغانستان پاسخگو باشند رسانه نزدیک به طالبان: داعش از نام اسلام سوء استفاده می‌کند سرمایه‌گذاران افغانستان: در بازار مشترک ازبکستان و افغانستان فعالیت‌شان را آغاز کردند ریاست شرکت‌های امارتی: ۴۳ شرکت‌ در بخش‌های گوناگون فعالیت دارند وزارت اقتصاد: در یک سال اخیر تولید ناخالص داخلی ۲.۷درصد افزایش داشته است امارت اسلامی خواستار حضور در نشست سران بریکس شد وزارت امور خارجه: طالبان جان باختن کارگردان معدن در طبس ایران را تسلیت گفت رژیم صهیونیستی حملات خود را به لبنان تشدیدکرده است

14

دونالد ترامپ هدف تیراندازی قرار گرفت اما جان سالم به در برد

  • کد خبر : 61249
  • 24 سرطان 1403 - 10:59
دونالد ترامپ هدف تیراندازی قرار گرفت اما جان سالم به در برد

دونالد ترامپ در جریان سخنرانی در تجمع انتخاباتی خود در ایالت پنسیلوانیای امریکا هدف تیراندازی قرار گرفت اما جان سالم به در برد. ساعات اولیه بامداد بود که رسانه‌های امریکایی از سو قصد به جان دونالد ترامپ در جریان سخنرانی در تجمع انتخاباتی خود در ایالت پنسیلوانیای امریکا خبر دادند. به گزارش رسانه‌ها در پی […]

دونالد ترامپ در جریان سخنرانی در تجمع انتخاباتی خود در ایالت پنسیلوانیای امریکا هدف تیراندازی قرار گرفت اما جان سالم به در برد.

ساعات اولیه بامداد بود که رسانه‌های امریکایی از سو قصد به جان دونالد ترامپ در جریان سخنرانی در تجمع انتخاباتی خود در ایالت پنسیلوانیای امریکا خبر دادند.
به گزارش رسانه‌ها در پی تیراندازی در حین سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا به طور ناگهانی سخنرانی خود را قطع کرد و دست به سمت گوش خود برد و در همین حال مردم در اطراف او از صدای شلیک وحشت‌زده شدند.
به گفته یکی از نمایندگان جمهوری خواه کنگره که در ردیف اول تظاهرات حضور داشت صدای ۸ تا ۱۰ گلوله شنیده است و به نظر می رسد که چند نفر از جمعیت مورد اصابت قرار گرفته اند.
ستاد انتخاباتی ترامپ در بیانیه‌ای پس از این حادثه اعلام کرد حال او خوب است و در یک مرکز درمانی محلی تحت نظر است: «رئيس جمهور ترامپ از نیروهای انتظامی بابت واکنش سریع آنها در جریان این اقدام شنیع تشکر می‌کند.
آژانس خبری پامیر – اموربین الملل
لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=61249

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.