• امروز : دوشنبه, ۲۶ سنبله ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل 3599 امروز 5

اخبار ویژه

وزارت زراعت:مجتمع‌های کشاورزی در زون‌های کشور زودتر ایجاد می‌شود وزیر خارجه:روابط امارت اسلامی با کشورهای عربی در حال گسترش است تحریم تسلیحاتی رژیم صهیونیستی توسط آلمان بازدید بدری از معادن مرمر و نمک ولایت هرات حنا ربانی: سیاست دوگانه امریکا کشورهای درحال توسعه را دچار بحران می‌کند تبصره بخش مطبوعات سفارت روسیه در افغانستان هیئتی از پاکستان برای گفتگو در مورد درگیری‌های مرزی با طالبان به قندهار سفرکره است وزارت دارایی طالبان:۲میلیارد و ۷۰۰ میلیون بدهی خارجی دولت سابق را پرداخت شد برلین و تاشکند برای اخراج پناهجویان افغانستان به ازبکستان توافق کردند تیم فوتسال‌ افغانستان:در اولین بازی خود برابر آنگولا ۶ بر ۴ پیروز شد اداره تعلیمات مسلکی: این اداره در ده سکتور ۱۱۱ رشته را برای جوانان آموزش می‌دهد فیفا: مهران غلامی را به عنوان جوان‌ترین بازی‌کن در جام جهانی اوزبکستان معرفی کرد کمپاین تطبیق واکسین به دلیل نداشتن محرم توسط واکسیناتوران زن متوقف شد سازمان‌ملل: پاکستان ۶۲۵ مهاجر افغانستان را در یک هفته اخراج کرده است عالمان دین بر پیروی از راه و روش پیامبر اسلام (ص) تأکیدکردند

2

وزارت خارجه ترکمنستان کاردار طالبان برای سفارت افغانستان را پذیرفت

  • کد خبر : 62320
  • 06 اسد 1403 - 10:35
وزارت خارجه ترکمنستان کاردار طالبان برای سفارت افغانستان را پذیرفت

وزارت امور خارجه گروه طالبان اعلام کرده که وزارت خارجه ترکمنستان کاردار این گروه، برای سفارت افغانستان در آن کشور را پذیرفته است. عبدالقهار بلخی سخنگوی وزارت امور خارجه گروه طالبان بامداد امروزشنبه (۶ اسد) در صفحه اکس خود نوشته که رشید میرداف معاون شورای وزیران و وزیر امور خارجه ترکمنستان فضل محمد صابر را […]

وزارت امور خارجه گروه طالبان اعلام کرده که وزارت خارجه ترکمنستان کاردار این گروه، برای سفارت افغانستان در آن کشور را پذیرفته است.

عبدالقهار بلخی سخنگوی وزارت امور خارجه گروه طالبان بامداد امروزشنبه (۶ اسد) در صفحه اکس خود نوشته که رشید میرداف معاون شورای وزیران و وزیر امور خارجه ترکمنستان فضل محمد صابر را به عنوان کاردار این گروه برای سفارت افغانستان در آن کشور پذیرفته است. .

رشید مرداف گفته که ترکمنستان و طالبان در حال برنامه‌ریزی اجرای پروژه‌های بزرگ هستند و از همین رو افزایش سطح روابط دیپلماتیک یک اقدام ضروری است.

او ابراز امیدواری کرده که با تلاش‌های مشترک دیپلماتیک کشور و طالبان بتوانند به زودی کار عملی پروژه‌های خط لوله تاپی و راه آهن بین تورغندی – هرات را آغاز کنند.

 

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=62320

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.