• امروز : یکشنبه, ۱۵ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
کل 3838 امروز 8

اخبار ویژه

سرمایه‌گذاری سازمان جهانی غذا در زمینه تهیه مواد غذایی در مناطق پرخطر افغانستان حقانی: در کنار علوم دینی آموزش علوم معاصر هم نیاز است اداره ملی احصائیه: در ماه سنبله بیش از ۱۳۴ هزار تذکره الکترونیکی توزیع شده است تلاش برای فراهم شدن زمینه آموزش دانش‌آموزان ناشنوا در ولایت فراه ۷۰ نفر کشته در حمله‌ی مرگبار هایتی خیبر:اختلاف‌ درباره قانون جدید را ردکرد تأکید طالبان و روسیه به گسترش همکاری اقتصادی نماینده ویژه روسیه برای افغانستان: حضور طالبان در نشست بریکس به نظر تمام اعضا بستگی دارد دیوان دادگستری اتحادیه اروپا: تنها جنسیت و ملیت برای پذیرش پناهندگی زنان افغانستان کافی است عبدالسلام حنفی: خواستار تقویت روابط امارت اسلامی با چین شد شش سایت مخابراتی در بزرگ‌راه کابل – جلال‌آباد فعال‌شد طالبان: با برخی کشورها در مبارزه با داعش همکاری داریم بازداشت ۶۰ شهروند افغانستان در تظاهرات حزب تحریک انصاف پاکستان وزیر خارجه روسیه: برگفت‌وگوهای عمل‌گرایانه با طالبان تأکیدکرد معاون سیاسی ریاست‌الوزرا: بر اتحاد میان شهروندان کشور تأکیدکرد

12

وزیر امور خارجه جدید انگلیس:خواستار آتش بس فوری در غزه شد

  • کد خبر : 60657
  • 16 سرطان 1403 - 11:03
وزیر امور خارجه جدید انگلیس:خواستار آتش بس فوری در غزه شد

دیوید لامی، وزیر امور خارجه جدید بریتانیا در نخستین موضع‌گیری رسمی سیاسی خود بر حمایت خود از تلاش‌های بین‌المللی برای «آتش‌بس فوری» در غزه و آزادی اسرا تاکید کرد. دیوید لامی پس از انتصاب به حیث وزیر خارجه بریتانیا نخستین اظهارنظر سیاسی خود را درباره تحولات جنگ در منطقه غرب آسیا را ابراز کرد. پایگاه […]

دیوید لامی، وزیر امور خارجه جدید بریتانیا در نخستین موضع‌گیری رسمی سیاسی خود بر حمایت خود از تلاش‌های بین‌المللی برای «آتش‌بس فوری» در غزه و آزادی اسرا تاکید کرد.

دیوید لامی پس از انتصاب به حیث وزیر خارجه بریتانیا نخستین اظهارنظر سیاسی خود را درباره تحولات جنگ در منطقه غرب آسیا را ابراز کرد.

پایگاه خبری النشره لبنان بامداد شنبه گزارش داد در پی پیروزی حزب کارگر بریتانیا به رهبری «کی‌یر استارمر» در انتخابات زودهنگام در بریتانیا، دیوید لامی، وزیر خارجه جدید بریتانیا نخستین اظهارات رسمی خود خواستار تلاش‌های جهانی برای آتش بس فوری در غزه شد.

لامی در اولین اظهارنظر خود به شبکه‌های تلویزیونی این کشور گفت: اکنون باید با تکیه بر دیپلماسی از آتش بس فوری و برای آزادی اسیران تلاش کنیم.

وی در نخستین نطق رسمی خود پس از پیروزی بر حزب رقیب خود اعلام کرد که «مردم برای تغییر و بازگشت حزب کارگر به قدرت رأی دادند و وعده داد که برای بازگرداندن اعتماد از دست رفته افکار عمومی به دولت در عمل تلاش خواهد کرد.‌

گفتنی است ک کی‌یر استارمر، رهبر حزب کارگر با پیروزی قاطع در انتخابات پارلمانی بریتانیا، به حیث صدراعظم این کشور انتخاب شد، این پیروزی به ۱۴ سال حاکمیت حزب محافظه‌کار در بریتانیا پایان داد.

 

آژانس خبری پامیر – اموربین الملل

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=60657

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.