• امروز : دوشنبه, ۲ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 23 September - 2024
کل 3675 امروز 7

اخبار ویژه

وزارت امور خارجه: طالبان جان باختن کارگردان معدن در طبس ایران را تسلیت گفت رژیم صهیونیستی حملات خود را به لبنان تشدیدکرده است صندوق حمایت از کودکان سازمان‌ملل: ۳۴۳ هزار کودک مبتلا به سوء تغذیه افغان را بستری کردیم مولوی عبدالکبیر: بزرگان و علماء ولایات ننگرهار و لغمان دیدار کرد تیم ملی فوتسال افغانستان به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ راه یافت پناهندگان افغانستان و چالش‌های بهداشت روانی در آمریکا پژوهشگر و افغانستان شناس روس:مشروعیت طالبان در افغانستان تثبیت شده است سفیر جدید طالبان در ازبکستان وارد تاشکند شد حزب‌الله: مناطق مختلف شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد اوچا:دفتر هماهنگی کمک‌های سازمان ملل: دولت هالند ۱۵ میلیون یورو به افغانستان کمک کرد ساختمان پارک ملی واخان تکمیل شد برای نخستین بار شفاخانه کادری دانشکده طب دانشگاه هرات فعال شد وزیر خارجه روسیه: هیچ کس خواهان وقوع جنگ هسته‌ای نیست اردوغان: اسرائیل قصد گسترش جنگ را در منطقه دارد یوناما: بر پشتیبانی درازمدت از مردم افغانستان تأکیدکرد

8

مستشار سفارت قطر برای افغانستان با معاون سیاسی طالبان دیدار کرد

  • کد خبر : 63745
  • 05 سنبله 1403 - 20:32
مستشار سفارت قطر برای افغانستان با معاون سیاسی طالبان دیدار کرد

مردف القاشوطی مستشار سفارت قطر  برای افغانستان، با مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی گروه طالبان دیدار کرده و گفته که تلاش داریم تا پرواز‌های مستقیم کابل- دوحه آغاز گردد. ارگ تحت کنترل گروه طالبان امروز دوشنبه(۵ سنبله) در اعلامیه‌ای گفته که مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی این گروه با مردف القاشوطی مستشار سفارت قطر برای افغانستان در […]

مردف القاشوطی مستشار سفارت قطر  برای افغانستان، با مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی گروه طالبان دیدار کرده و گفته که تلاش داریم تا پرواز‌های مستقیم کابل- دوحه آغاز گردد.

ارگ تحت کنترل گروه طالبان امروز دوشنبه(۵ سنبله) در اعلامیه‌ای گفته که مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی این گروه با مردف القاشوطی مستشار سفارت قطر برای افغانستان در کابل دیدار کرده است.
مردف القاشوطی گفته که قطر به کمک‌های بشری با افغان‌ها ادامه می‌دهد و می‌خواهد که در بخش‌های مختلف، همکاری خود را با امارت طالبان گسترش دهد.
وی افزوده که به اساس مناسبات دوجانبه، برنامه آموزش‌های کوتاه مدت را برای شماری از جوانان افغان درارتقای ظرفیت در بخش بانکداری دایر می‌نماید.
القاشوطی گفته که تلاش می‌کند تا پروازهای مستقیم میان کابل – دوحه آغاز گردد.
مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی گروه طالبان از گسترش همکاری و روابط مثبت قطر با امارت این گروه تقدیر نموده و افزوده که این کشور دوست این گروه است.
وی گفته: نشستی که قرار است به همکاری مقامات قطری در مورد افغانستان در دوحه برگزار گردد، قابل قدر است.
این طالب افزوده که قطر در سیاست خارجی امارت این گروه جایگاه مهم دارد و طالبان علاقه‌مند همکاری دو جانبه  با دوحه در بخش‌های اقتصادی، سیاسی، تعلیمی، صنعت و سرمایه‌گذاری می‌باشد.
آژانس خبری پامیر
لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=63745
  • ارسال توسط :
  • دیدگاه‌ها برای مستشار سفارت قطر برای افغانستان با معاون سیاسی طالبان دیدار کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.