• امروز : چهارشنبه, ۱۱ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
کل 3801 امروز 8

اخبار ویژه

افزایش تلفات ارتش اوکراین در منطقه کورسک وزیر امور خارجه در رأس یک هیأت به روسیه رفت روسیه کنترل شهرک مهمی را در دونتسک به‌دست گرفت افزایش بازگشت پناهجویان افغانستان از ایران و پاکستان وزارت امر به معروف:۱۷۰۰ شکایت در۶ ماه نخست سال جاری در این وزارت ثبت‌شده است وزارت خارجه طالبان: خواستار اقدام قاطع جهانی علیه رژیم اسرائیل شد طالبان: در افغانستان هیچ تبعیضی وجود ندارد میلر: افغانستان در اولویت سیاست خارجی آمریکا قرار دارد کمین نیروهای حزب‌الله برای نظامیان اسرائیلی در شمال سرزمین‌های اشغالی وزیر خارجه کاناد: طالبان نمی‌تواند قوانین بین‌المللی را نادیده بگیرد طالبان: توانایی کامل تأمین امنیت و از بین بردن داعش را داریم وزارت صحت عامه: بیماری‌های فصلی در کابل افزایش یافته است هشت نفر بر اثر غرق شدن یک قایق در ولایت ننگرهار جان باختند معاون اقتصادی ریاست الوزراء از تأیید طرح‌ سرمایه گذاری ۱۲میلیارد افغانی خبر داد رئیس شورای بازرگانان افغانستان با مقام‌های امریکا و بریتانیا دیدارکرد

6

یونیسف:اتحادیه اروپا ۱۳میلیون یورو برای درمان سوءتغذی کودکان افغانستان کمک کرد

  • کد خبر : 63780
  • 06 سنبله 1403 - 0:38
یونیسف:اتحادیه اروپا ۱۳میلیون یورو برای درمان سوءتغذی کودکان افغانستان کمک کرد

یونیسف یا صندوق حمایت از کودکان سازمان‌ملل می‌گوید که اتحادیه اروپا ۱۳ میلیون یورو برای درمان سوءتغذی و آموزش کودکان افغانستان کمک کرده است. این سازمان با نشر اعلامیه‌ای گفته که این کمک از سوی “عملیات حفاظت مدنی و کمک‌های بشردوستانه” اتحادیه اروپا فراهم می‌شود. بر بنیاد اعلامیه، بیش از ۷۸ هزار نفر در افغانستان […]

یونیسف یا صندوق حمایت از کودکان سازمان‌ملل می‌گوید که اتحادیه اروپا ۱۳ میلیون یورو برای درمان سوءتغذی و آموزش کودکان افغانستان کمک کرده است.

این سازمان با نشر اعلامیه‌ای گفته که این کمک از سوی “عملیات حفاظت مدنی و کمک‌های بشردوستانه” اتحادیه اروپا فراهم می‌شود.
بر بنیاد اعلامیه، بیش از ۷۸ هزار نفر در افغانستان از این کمک بهره مند خواهند شد.
یونیسف افزوده که این کمک ۶۲ هزار کارتن غذای درمانی آماده تهیه خواهد کرد و ۱۶۰۰هزار کارمند صحی را برای درمان سوءتغذیه حاد و شدید در میان کودکان زیر پنج سال آموزش خواهد داد.
این نهاد همچنین گفته که با این کمک کیفیت یادگیری در ۲۷۵ صنف درسی مبتنی بر جامعه را بهبود خواهد بخشید تا ۹۵۰۰ کودک که ۶۱ درصد آنان دختر هستند، قادر به دسترسی به آموزش ابتدایی شوند.
یونیسف گفته است که کمک‌هایش به صنف‌های آموزشی مبتنی بر جامعه شامل آموزش آموزگاران و مدیران و تهیه لوازم خواهد بود.
آژانس خبری پامیر
لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=63780

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.