• امروز : چهارشنبه, ۱۱ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
کل 3793 امروز 12

اخبار ویژه

کمین نیروهای حزب‌الله برای نظامیان اسرائیلی در شمال سرزمین‌های اشغالی وزیر خارجه کاناد: طالبان نمی‌تواند قوانین بین‌المللی را نادیده بگیرد طالبان: توانایی کامل تأمین امنیت و از بین بردن داعش را داریم وزارت صحت عامه: بیماری‌های فصلی در کابل افزایش یافته است هشت نفر بر اثر غرق شدن یک قایق در ولایت ننگرهار جان باختند معاون اقتصادی ریاست الوزراء از تأیید طرح‌ سرمایه گذاری ۱۲میلیارد افغانی خبر داد رئیس شورای بازرگانان افغانستان با مقام‌های امریکا و بریتانیا دیدارکرد وزارت خارجه امریکا نماینده ویژه خود برای افغانستان را برکنارکرد حقانی: امارت اسلامی دستورات بین‌المللی را نمی‌پذیرد وزارت فواید عامه: کار قیر‌ریزی و بازسازی ۲۲ کیلومتر شاهراه کنر- نورستان آغازشد خبرنگاران در تخار رسماً از عکاسی و تصویربرداری منع شدند باقری: اگر امریکا اسرائیل دیوانه را کنترل نکند تمام زیرساخت‌های آن‌ها را نابود می‌کنیم رهبری شهید مقاومت در اندیشه فاخر شاعر انقلابی عبدالعزیز نصیر: امارت اسلامی بر تطبیق عدالت در کشور متعهد است وزارت فواید عامه: در ماه سنبله ۳۰۰ هزار تُن کالا از طریق راه‌آهن انتقال یافته است

4

اداره تعلیمات تخنیکی: ۲۹ هزارکارمند در بخش اداره و مدیریت سرگرم آموزش هستند

  • کد خبر : 63722
  • 05 سنبله 1403 - 0:23
اداره تعلیمات تخنیکی: ۲۹ هزارکارمند در بخش اداره و مدیریت سرگرم آموزش هستند

مسئولان این اداره می‌افزایند که تا اکنون یازده هزار دانش‌آموز در دو سال پسین از برنامه‌های این اداره فارغ شده و در حال حاضر نیز شصت هزار دانش‌آموز دیگر در حال آموزش‌اند. غلام حیدر شهامت سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی گفت: مجاهدینی که در سطح پایین بودند، فعلن ۲۹ هزار مجاهد در بخش اداره […]

مسئولان این اداره می‌افزایند که تا اکنون یازده هزار دانش‌آموز در دو سال پسین از برنامه‌های این اداره فارغ شده و در حال حاضر نیز شصت هزار دانش‌آموز دیگر در حال آموزش‌اند.

غلام حیدر شهامت سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی گفت: مجاهدینی که در سطح پایین بودند، فعلن ۲۹ هزار مجاهد در بخش اداره و مدیریت درس می‌خوانند و این یک کامیابی بزرگ برای امارت اسلامی و ملت ما است.

محسن سادات رییس برنامه‌های تضمین کیفیت گفت: حدود ده الی یازده هزار دانش‌آموز را امسال فارغ داشتیم و بیش از ۶۰ هزار محصل داریم.

عزیزالرحمن حبیبی آمر تضمین کیفیت اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی، در برنامه‌ای در خصوص تضمین کیفیت و اعتباردهی در کابل می‌گوید که بخش تضمین کیفیت در کاهش ضعف ادارات و بهبود کارکرد آن‌ها در کشور تأثیر مثبت دارد.

آقای حبیبی افزود: هر اداره‌ای که باشد، چه معارف، تحصیلات عالی، یا اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی، برای ارایه خدمات با کیفیت ایجاد شده‌اند، و این‌ها باید خدمات خوب و با کیفیت ارایه کنند.

به گفته محسن سادات رییس تضمین کیفیت اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی، ۱۱۵ رشته حرفه‌ای و ۷۳ رشته اساسی در این انستیتوت‌ها در حال حاضر تدریس می‌شود.

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=63722

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.