• امروز : چهارشنبه, ۱۱ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
کل 3781 امروز 0

اخبار ویژه

رهبری شهید مقاومت در اندیشه فاخر شاعر انقلابی عبدالعزیز نصیر: امارت اسلامی بر تطبیق عدالت در کشور متعهد است وزارت فواید عامه: در ماه سنبله ۳۰۰ هزار تُن کالا از طریق راه‌آهن انتقال یافته است تولید پنبه در قندوز کاهش یافته است کابینه جاپان استعفا کرد مولوی عبدالکبیر: افغانستان ظرفیت تبدیل شدن به کشور صادراتی انرژی را دارد افزایش ۱۴درصدی ارزش افغانی در برابر دالر حمایت دبیر کل سازمان ملل از ایجاد یک مرکز منطقه‌ای برای توسعه پایدار افغانستان در آسیای میانه پولیس هند دو شهروند افغانستان را به اتهام قاچاق مواد مخدر بازداشت کرد اتاق تجارت: سومین نمایشگاه امام ابوحنیفه در هفته آینده برگزار می‌شود بیماری‌های قلبی عامل ۲۱ درصد مرگ‌ومیر در افغانستان است امضای سه تفاهم‌نامه برای تولید ۲۴۰ میگاوات برق برشنا با شرکت‌های داخلی شورای علمای شیعه افغانستان سید حسن نصرالله یک فکر و یک راه است مقامات مرزی افغانستان و ایران برای هماهنگی بیشتر نیروهای مرزی دو کشور گفتگو کردند عملیات ویژه طالبان علیه داعش در مناطق مختلف افغانستان

4

ترامپ نامزد ریاست جمهوری امریکا رقیب دموکراتش را دروغگو خواند

  • کد خبر : 63446
  • 29 اسد 1403 - 1:10
ترامپ نامزد ریاست جمهوری امریکا رقیب دموکراتش را دروغگو خواند

رئیس جمهور پیشین امریکا و نامزد انتخابات آینده ریاست جمهوری این کشور روز شنبه در اظهاراتی در ایالت پنسیلوانیا، هریس را دروغگو خطاب کرد. دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین امریکا گفت: دیروز کاملا هریس برنامه‌های اقتصادی خود را ارائه کرد. او اعلام کرد که قصد دارد که از روز نخست اجاره خانه و بهای مواد […]

رئیس جمهور پیشین امریکا و نامزد انتخابات آینده ریاست جمهوری این کشور روز شنبه در اظهاراتی در ایالت پنسیلوانیا، هریس را دروغگو خطاب کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین امریکا گفت: دیروز کاملا هریس برنامه‌های اقتصادی خود را ارائه کرد. او اعلام کرد که قصد دارد که از روز نخست اجاره خانه و بهای مواد غذایی را کاهش دهد.

اما روز نخست برای کاملا هریس، سه سال و نیم پیش بود. چرا او در آن زمان این کار را انجام نداد. امروز ۱۳۰۵ روز از عمر دولت بایدن می‌گذرد.

چرا او حالا می‌خواهد این کار را انجام دهد. چرا او به کنوانسیون دموکرات‌ها می‌رود. او رای نمی‌آورد. او شکست خورده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین امریکا در ادامه گفت: او (هریس) حالا برای ریاست جمهوری مبارزه می‌کند. یکی باید سیستم حکومتی ما را برای دشمنانی که در جهان داریم تشریح کند. آنها در حال تماشای وضعیت موجود هستند. همه چیز بی معنی شده است.

ترامپ گفت، هر چه که کاملا هریس در سخنرانی‌های خود می‌گوید دروغ است. او هر زمانی که از خواب بلند می‌شود دروغ می‌گوید. من دیروز دیدم که او درباره موضوع مالیات‌ها صحبت می‌کرد. او می‌گفت که مالیات‌ها را کاهش داده است. او دروغ می‌گفت. او دیروز می‌گفت که دونالد ترامپ می‌خواهد بر پترول، غذا، بخش صحی و همه چیز مالیات وضع کند. اما من می‌گویم که هرگز این حرف‌ها را نزده ام. آنها این دروغ‌ها را ساخته اند. کاملا هریس می‌خواهد که مالیات‌های سنگینی را بر مشاغل امریکا وضع کند. او می‌خواهد بر صنایع ما مالیات وضع کند. اما ما می‌خواهیم که مالیات‌ها را کاهش دهیم و بر کالا‌های وارداتی از چین تعرفه وضع کنیم.

ترامپ اضافه کرد، ما می‌خواهیم که فرصت‌های شغلی را به کشور خود بازگردانیم و از پنسیلوانیا حمایت کنیم و میلیارد‌ها و میلیارد‌ها دلار را به کشور بازگردانیم. من تنها فردی بودم که از چین پول گرفتم. چین از ما بهره برداری می‌کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین امریکا در ادامه گفت: هر حمله‌ای که کاملا هریس به ما می‌کند، ساختگی و دروغ است. او داستان نویس بدی است. او نمی‌داند چگونه داستان خود را به خوبی تعریف کند، اما گرفتار می‌شود. او درگیر حرف‌های خودش می‌شود.

 

آژانس خبری پامیر – اموربین الملل

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=63446

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.