• امروز : دوشنبه, ۹ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 30 September - 2024
کل 3767 امروز 13

اخبار ویژه

عملیات ویژه طالبان علیه داعش در مناطق مختلف افغانستان دانش‌آموزان در پامیر بدخشان: به علت نبود مکتب لیسه از آموزش تا صنف دوازدهم محروم هستند معرفی میثم آشتیانی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی افغانستان در کابل سیل در ننگرهار و لغمان خسارات هنگفتی وارد کرده است انتونیو گوترش: از طالبان خواست محدودیت‌های وضع‌شده برای زنان را بردارد وزیر امر به معروف و نهی از منکر: تطبیق شریعت اسلامی مسئولیت نظام اسلامی است برگزاری نشست شورای بازرگانان افغانستان در امارات متحده عربی وزیر سرحدات: افغانستان به نقطه وصل منطقه‌ای تبدیل می‌شود ۲ نیروی طالبان در درگیری با مرزبانان پاکستان کشته شدند وزارت خارجه طالبان: جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان نابخشودنی است بانک جهانی:از سال ۲۰۲۱ میلادی تا اکنون ۱٫۷ میلیارد دالر را برای مردم افغانستان کمک کردیم حقوقدان کانادایی مأموریت یوناما را در کابل آغاز کرد شخصیت‌های برجسته افغانستان ترور سید حسن نصرالله را در محکوم کردند ‌رئیس جمهور ونزوئلا : نتانیاهو قاتل است و ما را به یاد هیتلر می‌اندازد سفارت قیرغیزستان درکابل: یک محموله کمک‌های بشردوستانه این کشور وارد بلخ شد

8

تیم رسانه‌ای شبکه‌ سعودی العربیه از نوار غزه اخراج شدند

  • کد خبر : 63155
  • 22 اسد 1403 - 20:29
تیم رسانه‌ای شبکه‌ سعودی العربیه از نوار غزه اخراج شدند

شبکه‌ سعودی العربیه به علت بازتاب روایت‌های دروغین رژیم اسرائیل درباره تحولات فلسطین و نوار غزه موجب برانگیخته شدن خشم فلسطینی‌ها شده است. کانال تلگرام «غزه الان» نوشت: گروه خبری شبکه العربیه از غزه اخراج و از پوشش خبری در این منطقه منع شد. غزه الان از همه رسانه‌ها خواست اخبار العربیه درباره فلسطین و […]

شبکه‌ سعودی العربیه به علت بازتاب روایت‌های دروغین رژیم اسرائیل درباره تحولات فلسطین و نوار غزه موجب برانگیخته شدن خشم فلسطینی‌ها شده است.

کانال تلگرام «غزه الان» نوشت: گروه خبری شبکه العربیه از غزه اخراج و از پوشش خبری در این منطقه منع شد.

غزه الان از همه رسانه‌ها خواست اخبار العربیه درباره فلسطین و غزه را منتشر نکنند، چون این شبکه روایت دروغ صهیونیست‌ها را نقل می‌کند.

شبکه‌ سعودی العربیه به علت بازتاب روایت‌های دروغین رژیم اسرائیل درباره تحولات فلسطین و نوار غزه موجب برانگیخته شدن خشم فلسطینی‌ها شده است.

طبق این گزارش، خبرنگاران العربیه دیگر حق ندارند اخبار غزه را پوشش دهند؛ زیرا این شبکه در خصوص حمله به غزه روایت‌های دروغین رژیم اسرائیل که آخرین مورد آن روایت سراسر کذب این رژیم درباره جنایت مدرسه التابعین بوده را نقل می‌کند.

 

آژانس خبری پامیر – اموربین الملل

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=63155

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.